"Zlatna džezva" postala planetarno poznata

Ekonomija 07. dec 201415:21 > 15:24
Facebook

Četiri godine nakon što je postala dio AS GROUP, bh. prehrambena industrija "Vispak" d.d. iz Visokog bilježi gotovo stopostotno povećanje realizacije s 18 miliona KM kolika je bila 2010. godine, na oko 35 miliona KM koliko se očekuje ove godine.

U saopćenju za javnost tim povodom ističu da su segmenti poput prodaje kafe i programa bosanske kuhinje gotovo u stopu pratili takvo povećanje realizacije te da su uporedo razvijani i drugi programi poput praškastog i programa čokolade.  

“Posebno raduje razvoj brandova. “Zlatna džezva” je postala jedan od najjačih bh. brandova, vraćena je na police, u potpunosti je dokazana “Vispakova” kompetentnost za kvalitetu prave bosanske kafe. Prema nekim relevantnim istraživanjima, “Zlatna džezva” ove godine je dosegla prvo mjesto u kategoriji lojalnosti bh. potrošača brandu u segmentu tradicionalnih kafa”, navode.  

“Zlatna džezva” je svojim komunikacijskim konceptom, kako navode, već sad postala planetarno poznata kao bosanska kafa, drugačija i posebna, prijatnog ukusa i nesvakidašnjeg osjećaja užitka.  

“Sve je urađeno vlastitom pameću, a “Vispak” je dokaz da BiH ima brandove koji mogu konkurirati regionalnim i svjetskim proizvođačima. Razvoj branda i povećanje prodaje pratile su uspješne reklamne kampanje sa Enisom Bešlagićem (kao što su “Nije sve u zlatu, ima nešto i u džezvi”, “Pit ćemo mi nju ako Bog da i u Brazilu”, “Iz džezve u Brazil”) čiji slogani su postali popularni koliko i sam brand. Svemu je poseban pečat dalo i ovogodišnje obilježavanje deset godina od uspostave Guinnessovog rekorda ispijanja 8.000 fildžana prave bosanske kafe iz najveće džezve na svijetu”, ističe se.  

“Vispakova” džinovska džezva obišla je, ističe se, ove godine gotovo pola svijeta s degustacijama u Rio de Janeiru na Svjetskom prvenstvu u nogometu, zatim u Beču, Ljubljani, Rijeci, Zagrebu… Iz “Vispakove” džezve dosad je “Zlatnu džezvu” probalo više od pet miliona ljudi širom svijeta.  

“Zlatna džezva” kao i ostali brandovi (kao što su Begova čorba, Tajna, Laganini, Tarhana, Čajevi, Club, Tiru – Liru) izvoze se, kako se navodi, sad već u 25 zemalja svijeta i dostupni su u najvećim trgovinama na svijetu te regionalnih tržnih lanaca.  

“Uspješna akvizicija “Vispaka” bila je snažan vjetar u leđa za kupovinu grupacije proizvođača hrane okupljeniih oko Klas d.d. Sarajevo. Investicija u “Vispak” vraćena je u rekordne tri godine, što je omogućilo AS GROUP da uđe bez opterećenja u jednu od najvećih poslijeratnih akvizicija – kupovinu većinskog udjela u vlasništvu sarajevskog prehrambenog giganta. U planu je investiranje u moderne tehnologije s kojima će biti prošireni kapaciteti „Vispaka“. Krajnji cilj je izgradnja savremene tvornice po evropskim standardima”, navodi se.  

Vispak d.d. Visoko od 7. decembra 2010. godine dio je AS GROUP, koja zapošljava 2.700 radnika i u okviru koje uz “Vispak”, posluju kompanije Klas d.d. Sarajevo, AS d.o.o. Jelah, Oaza d.o.o. Tešanj, Sprind d.d. Sarajevo, Mlin i pekara Ljubače – Tuzla, Napredak d.d Tešanj, Fortitudo d.o.o. Travnik, Vemal d.d. Tešanj.