Vispak u 2016. ostvario realizaciju 46 miliona KM

N1

U Visokom je danas organizovana konferencija za medije na kojoj su izneseni preliminarni podaci o poslovanju ove kompanije u 2016. godini, i najavljen plasman nove kokošije juhe, i upriličeno premijerno prikazivanje reklamnog spota.

Konferencija je otvorena recitacijom, a poslije i plesom petogodišnjeg Svena Sitnića i njegove partnerice Eme Duraković, članice DOLS scene Bosanskog narodnog pozorista Zenica koji su ujedno i zaštitna lica nove Vispak kokošije juhe.

Protekla 2016. godina za kompaniju Vispak je bila uspješna, a Zlatna džezva, jedan od najznačajniji bh. brandova, u kategoriji lojanosti kupaca je zauzela prvo mjesto na tržištu BiH. Osim toga kompanija Vispak je svoju stratešku kompetentnost u bosanskoj kuhinji usmjerila na razvoj kategorije juha, a nedavno su otvorili vrata novoj kategoriji, instant juhe sa brandom Tako Lako, naveli su iz Vispaka.

„Ponosni smo na uspjeh Vispaka. AS GROUP je akvizirala ovu kompaniju u decembru 2010. sa tadašnjim godišnjim prihodom od oko 18 miliona KM. Šest godina kasnije očekivana realizacija Vispaka će biti 46 milion KM. Prednjači Zlatna džezva, a slijede je Begova čorba, Tarhana, Tajna, Laganini, i drugi brandovi. Naši planovi i strategije su ostvareni. Bili smo sigurni da će se Vispakovu komptenciju za bosansku kuhinju i bosansku kafu prepoznati kako na domaćem, tako i inozemnim tržištima. Idemo dalje, potencijal je ogroman, a Vispak je tek na početku svoje uspješne priče“, izjavio je Adis Hasaković ispred AS GROUP.

Na konferenciji su predstavljeni nova kokošija juha i televizijski spot u produkciji mladog Suada Baručije.
„Iza ovog projekta stoji Vispakov razvojni tim koji je uključivao istraživanje, razvoj, marketing, kao i sektor analize. Razvijali smo ovaj projekt intereaktivno zajedno sa našim potrošačima i sa vrhunskim bosanskim kuharima iz Udruženja kuhara Bosne i Hercegovine. Zato, možemo slobodno kazati da se radi o novom Vispakovom proizvodu koji su odobrili i potrošači i kuharski eksperti. Kako bi nastavili taj put involviranja mladih u razvoj novih proizvoda, priliku smo dali mladom producentu iz Zenice, Suadu Baručiji koji je zaokružio ovu priču sa reklamnim spotom u kojem se pojavljuju zaštitna lica cijele kampanje, mlade nade umjetničkog plesa BiH – Sven Sitnić i Ema Duraković“, kazala je Zerina Muco, brand menadžerica za ketegoriju Bosasnke kuhinje u kompaniji Vispak.

„Čast mi je i zadovoljstvo što sam radio na ovako velikom i značajnom projektu kompanije Vispak, i zahvalan sam na ukazanom povjerenju za implementaciju same ideje. Uspjeli smo ispričati cijelu priču u Bosni i Hercegovini, i zbog toga sam jako sretan. TV spot je sniman u Banjoj Luci, zaštitna lica nove kampanje su iz Zenice, a cijela ta priča se zaokružila na njenom izvoru – u Visokom. Ovo je dokaz da Bosna i Hercegovina može ponuditi kvalitetan proizvod iza kojeg stoji domaća snaga, što je jako bitno ne samo za ovu priču već za cijelu državu“, izjavio je Suad Baručija.

Kokošija juha je već ove sedmice plasirana na tržište. Degustacije se očekuju u velikim marketima tokom mjeseca januara 2017. godine.

N1
N1
N1
N1
N1

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mrežaTwitter | Facebook i UŽIVO na ovom linku.