Više od 1.500 proizvoda u dm-u dugoročno sniženo

Ekonomija 31. maj 201713:33 > 13:35
dm

Spremate se za pranje kose, a u ormariću za kozmetiku imate pet istih gelova za tuširanje koje ste kupili jer su bili na sniženju, ali vam nedostaje šampon za kosu? Propustit ćete utakmicu da ne biste propustili akciju dječijih pelena? Umjesto omiljenih knjiga čitate akcijske kataloge?

Od sada više ne morate žuriti u prodavnicu da biste kupili proizvode samo jer su na akciji, a koji vam u tom trenutku možda i nisu potrebni. Ne morate listati brojne kataloge u nadi da ćete u njima naći povoljnije cijene vaših omiljenih proizvoda, štedjeti parfem jer više nije na sniženju. Od sada u dm-u možete kupovati po povoljnijim cijenama, onda kada to želite i kada vam je potrebno!

Potaknuta zadovoljstvom kupaca na drugim tržištima na kojima posluje, kompanija dm drogerie markt Bosna i Hercegovina uvela je novu cjenovnu strategiju UVIJEKPOVOLJNO koja podrazumijeva kupovinu po povoljnijim cijenama duži vremenski period.

U okviru novog koncepta na dm policama se nalazi više od 1.500 proizvoda po sniženim cijenama koje neće poskupjeti najmanje četiri naredna mjeseca. Proizvodi su obilježeni crvenim oznakama kako bi kupci bez stresa, na jednostavniji i pregledniji način obavljali kupovinu.

Prvi put u BiH primjenjujemo koncept sniženja koji je naišao na sjajne reakcije kupaca u drugim zemljama. Vjerujemo da će kupci i u našoj zemlji prepoznati prednosti dugoročnih sniženja zahvaljujući kojima mogu kupovati opušteni, bez žurbe i što je najbitnije onda kada zaista imaju realnu potrebu za određenim proizvodima, a sve to po vrlo povoljnim cijenama koje vrijede najmanje četiri mjeseca. Među više od 1.500 proizvoda koji su već sada po UVIJEKPOVOLJNO cijeni prisutni u našim dm prodavnicama širom BiH, su proizvodi za ljepotu i njegu tijela, make up, hrana i domaćinstvo. Ovim konceptom osiguravamo našim kupcima uživanje u kupovini tako što više neće morati čekati kratkoročna sniženja“, pojašnjava Admira Isaković, članica Uprave dm-a. Za sve one koji organizuju kućni budžet UVIJEKPOVOLJNO koncept će biti značajna promjena koja će osigurati prvenstveno uštedu novca, a zatim i dragocjenog vremena.

dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za deset godina dm se pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija s više od 580 zaposlenika i 65 prodavnica u 37 gradova te distribucijskim centrom u Sarajevu. U poslovnoj godini 2015/16. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 126 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata preko 12.500 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača. Među dm robne marke spadaju Balea, alverde, DAS gesunde PLUS, s.he stylezone, Denkmit, babylove, dmBio i mnoge druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook i UŽIVO na ovom linku.