Klas novom kampanjom obilježio 115. rođendan

Ekonomija 28. sep 201717:04 > 18:50
N1

Usvajanje seta zakona o akcizama usko je povezano i sa aranžamnom mmf-a, ali to nisu jedini uvjeti, jer je bazni uvjet fiskalna stabilnost i finansijska disciplina.

U okviru obilježavanja 115. godišnjice prehrambene industrije, poduzeće Klas iz Sarajeva predstavilo je novu kampanju. Riječ je o premijernom prikazivanju televizijskih spotova o brašnu u kojima glavnu ulogu imaju krajnji potrošači, iznoseći svoja iskustva, savjete i recepte.

Iz Klasa tvrde kako su oni među rijetkim proizvođačima koji brašnu ne dodaju nikakve enzime i aditive. Najavljeni su i novi proizvodi među kojima posebenu pažnju privlače Macaronsi, kao svjetski premium proizvod.

16.10. povodom Svjetskog dana hrane klas organizuje društveno odgovornu akciju u kojoj će zajedno učestvovati fudbaleri FK Sarajevo i FK Željezničar.

Više detalja u nastavku.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook i UŽIVO na ovom linku.