Higijenski proizvodi: Iskorak regionalnog lidera inspirisan potrebama potrošača

Ekonomija 29. maj 202313:04 0 komentara

Higijenski i proizvodi za čišćenje kategorija je koja na globalnoj razini ostvaruje kontinuirani godišnji rast mjerljiv u milijardama dolara. Predviđa se da će globalno tržište jednokratnih higijenskih proizvoda sa 173,57 milijardi dolara u 2022. narasti na 273,44 milijarde dolara do 2029., uz stopu rasta od 6,7%. Istovremeno, veličina globalnog tržišta proizvoda za čišćenje 2022. iznosila je 106,33 milijarde dolara, a očekivana stopa daljeg rasta projicira se na 4,4%. No te brojke nikoga ne bi trebale čuditi budući da se radi o proizvodima koji se upotrebljavaju svakodnevno i nužni su u domaćinstvima, zbog čega je ova industrija izuzetno kompetitivna i ulaže znatne napore kako bi osigurala stabilnu potrošačku bazu. Pročitaj više

Komentari

Vaš komentar