Najnoviji predizborni spot Aleksandra Vučića počinje logičnim pitanjem: “Šta je to u ljudskom biću što ga vuče prema piću”, pošto u prvom kadru vidimo ljude koji sede u kafani i piju pivo.
Spot se završava još logičnijim pitanjem: “Šta je to u ljudskom biću što ga vuče prema Vučiću”, pošto i dalje vidimo ljude koji sede u kafani i piju pivo, ali sa Vučićem.
Najviše liči na reklamu za “Jelen pivo”, s tom razlikom što će rogovi da izrastu samo probranima.
Elem, u kafani, u tišini, sede ljudi, piju pivo i prate Pink, a na Pinku, ko bi drugi, nego Vučić Aleksandar.
-Promeni kanal, ne mogu ovo više da gledam – kaže iskreno na početku spota pivopija za šankom, ali onda se ispostavi da ukoliko poželite da promenite kanal na kome je upravo Vučić, on će će se lično pojaviti u vašem omiljenom ugostiteljskom objektu.
Dakle, prvo pravilo života u Srbiji jeste: ako sedite u kafani i gledate Pink, držite se tradicionalnog uputstva voditelja vesti: “Ne menjajte kanal”, jerbo će se u suprotnom Vučić za pet sekundi nacrtati za šankom, desno od vas. I naručiti pivo. I što je najgore: počeće da vam dobacuje.
Dakle, bolje ćutite i gledajte Vučića na televiziji da ne bi gledali Vučića za šankom. Naravoučenije: “Ne menjajte kanal jer ćete morati da promenite i kafanu”.
Odmah pošto onaj pivopija kaže: “Promeni kanal, ne mogu ovo više da gledam”, pivopija do njega uzvikne: “Jeste čuli da se Vučić kandidovao za predsednika?”, i to tonom koji se koristi pri recitovanju pesme Čika Jove Zmaja: “Jeste l’ čuli, kumo, verujte, bez šale – otvara se škola za Vučiće male”.
Potom onaj prvi pivopija kaže: “Umesto toga bolje da je rešio problem nezaposlenosti”, a onaj drugi podigne čašu i nazdravi: “U to ime…”
Tu nastaje zaplet. Za šankom se ukazuje Vučić. Ko u svakom dobrom vesternu, sedi sam, ali naoružan. Istina, nije naoružan revolverom, već ubitačnim statističkim podacima. A satistika je čudna mešavina bikinija i premijera – više sakriva nego što otkriva.
Na prvi pogled Vučić deluje ko da je Bora Čorba mislio baš njega kad je pisao onu: “Dok stojim za šankom delimično pijan, mrzeći pomalo i sebe i druge…”
S tim što gledaocu već u sledećem kadru biva sasvim jasno da sebe ne mrzi ni pomalo, ali verovatno pomalo mrzi druge koji samo sede po kafanama i ogovaraju pošten svet s televizora.
Na kraju se na onom televizoru ukaže ambijent stadiona i huk tribina: “Vučiću, pederu!”
Fali samo još da Vučić podigne čašu piva i kaže: “Muškarci znaju zašto”, ali je to izgleda izbačeno zbog nesporazuma sa scenaristom
-Znači, onda ide kadar na vas, čuje se huk tribina “Vučiću, pederu!”, vi podižete čašu i glasno kažete “Muškraci znaju zašto”. Znate, kao u onoj reklami za “Jelen” – objašnjavao mu je scenarista zamisao efektnog kraja, ali premijer se malo zamislio…
-Čekajte, ali u toj reklami za “Jelen” niko ne viče “Vučiću, pederu” – rekao je premijer.
-Pa šta!? – bio je nervozan scenarista.
-Kako pa šta!? Aman, čoveče, pa šta će ljudi da pomisle ako meni viču “Vučiću, pederu!”, a ja onda podignem čašu i kažem: “Muškarci znaju zašto” – bio je nervozan i premijer.
-Pazi stvarno… – počešao se scenarista po nosu. “A šta mislite da na kraju vi podignete čašu, okrenete se prema kameri i glasno kažete: “Pivo sa ukusom premijera” – nastavio je scenarista.
-To mi se sviđa – radosno je konstatovao premijer, ali se i od te varijante odustalo kada je u telefonskoj anketi na uzorku od 1200 punoletnih građana Srbije utvrđeno da bi većina njih radije konzumirala “plazmu” sa ukusom piva nego pivo sa ukusom premijera.
Treća reklama SNS za Vučićevu predsedničku kandidaturu verovatno će se dešavati u sali za konferencije za štampu Vlade. Na njoj ćemo videti nasmejanog premijera, koji u prijatnoj atmosferi srdačno ćaska sa novinarima koji mu postavljaju nezgodna pitanja.
Onda će ići kadar na novinare: “Šta mu je, ovako nasmejan i ljubazan nije bio nikada?”.
Pa će zatim ići ponovo kadar na premijera koji u kameru izgovara: “Da budete nasmejani čak i onim danima”.
-Aman čoveče! Pa je ne reklamiram uloške s krilcima, ja reklamiram sebe za predsednika. Shvati to! – biće nervozan premijer u pauzama snimanja, ali će ga onaj scenarista koji se setio reklame s pivom verovatno ubediti da je prilagođeni scenario za “Always” pun pogodak u predsedničkoj kampanji.
-Vi tu treba da pokažete da ćete biti nasmejani čak i onim danima kada držite konferencije za štampu – objasniće mu scenarista svoju ideju, sve dok se scenarista ne doseti da kao krunu kampanje lansira reklamu inspirisanu telešopom.
Sa kuhinjskom keceljom pojaviće se premijer Vučić. I u kameru izgovoriti:
-Ako glasate za mene dobićete supemodernog predsednika koji pravi palačinke, čisti tvrdokorne fleke, pegla, hekla i kreči… – reći će premijer.
I potom napraviti standardnu telešop pauzu posle koji sedi šok:
-I ako ste mislili da je to sve, varate se: uz ovu neverovatnu ponudu besplatno dobijate i Nebojšu Stefanovića izrađenog od visokokvalitetnog nerđajućeg čelika sa nazubljenim oštricama zgodnim za filetiranje ribe, zatim antibakterijskog i antialergijskog Zlatibora Lončara napravljenog od 100 odsto prirodnih materijala, Sinišu Malog punjenog lomljenim zrnom heljde, koščicama višnje, suvim cvetom lavande i spiralama lipovog drveta, kao i dermatološki testiranog Marijana Rističevića… – biflaće Vučić.
A ako ste mislili da je to sve, varate se: uz ovu neverovatnu ponudu dobićete i predsednika i premijera po ceni jednog!
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook i UŽIVO na ovom linku.