Ugostio sam @anabrnabic u dvorištu očeve kuće. Uskoro ćemo imati još dobrih vesti, posebno za ugostitelje i turističke radnike u gradovima Srbije – pisalo je u toj objavi na Instagram profilu pod nazivom "buducnostsrbijeAV", gde su se "buducnostpredsednikAV" i "buducnostpremijerkaAB" slikali u voćnjaku u Jajincima sa dve jabuke.
– Biće i dobre vesti za kompaniju Apple – samo što nije na svom Instagram profilu “buducnostsrbijeAB” napisala Ana Brnabić, jer je tokom dugog sedenja u predsednikovom jabučnjaku, otkrila te dve nebične neodgrižene jabuke, nimalo nalik onim faličnim američkim jabukama sa ajfona.
– Imam ideju! Da ponudimo Eplu novi logo? Celu jabuku! – rekla je premijerka predsednika.
– Genijalno, Ana! Upišite tamo: Srbija izmislila novi logo Epla, celu celcatu neodgriženu jabuku! – javio je predsednik svim tabloidima u našoj zemlji dobre vesti za Epl.
Nadajući se da će oni tu dobru vest javiti Eplu. A da će Epl javiti svima ostalima.
Onda su se setili da treba javiti neku dobru vest i građevincima.
– Imam ideju! Dobra vest za građevince: naša zemlja je veliko gradilište, najviše se gradi team building – rekla je premijerka povodom tog malog tim bildinga u Jajincima.
Onda se premijerka setila da treba javiti i neku dobru vest za somove.
– Dobra vest za somove: predsednik je odličan somelijer – napisala je na svom instagram profilu buducnostsrbijeAB, jerbo predsednik u Jajincima ima vinski podrum, pa su probali razna vina, a predsednik joj je rekao da mu je hobi somelijerstvo, mada svi ostali misle da mu je hobi serologija.
Onda se premijerka setila da treba javiti dobre vesti za poligraf i loše vesti za Miću Ćulibrka.
– Dobre vesti za detektor laži. “In vino veritas”, ili što kaže naš narod – u vinu je istina, a ne u NIN-u – napisala je premijerka.
– Šefe, ovde vam je do jaja! – uzdahnula je na kraju tog divnog letnjeg dana premijerka i napisala na svom Instagram profilu: “U Jajincima je do jaja”.
Onda se premijerka setila da treba smisliti i neku dobru vest za marketinške i advertajzing agencije.
– Dobra vest za marketinške & advertajzing agencije. Imam novi slogan za sledeće izbore: “Srbija do Jajinaca”. Taj slogan istovremeno pokazuje da je u Srbiji sve do jaja, skoro ko u Jajincima! – napisala je premijerka na novom instagram profilu “srbijadojajinacaAB&AV”.
Ostalo je misterija šta je dobra vest za ugostitelje i turističke radnike u našoj zemlji, s početka ove priče, ali može se naslutiti – kao što je Zoran Babić pre neku godinu dobio savet da nađe druga u Sopotu, tako su svi ostali dobili savet da za ovu letnju sezonu nađu druga u dojajčanim Jajincima, gde, bar na onim slikama sa Instagrama, izgleda ko da ljudska noga tu nikada nije kročila.
– Letujte u Jajincima, biće vam do jaja – novi slogan ugostitelja & turističkih radnika je, valjda, ta dobra vest.
Turističke agencije već spremaju turističke vodiče sa istorijatom Jajinaca. U njima piše:
Naziv Jajinci je nastao po najpoznatijem žitelju Jajinaca koji je od Srbije napravio državu do jaja. Taj skromni čovek oborio je svetski rekord u izgovaranju lične zamenice JA u minutu. Samo jedna slučajno izabrana rečenica, iz emisije Hit Tvit, poznatije kao “Utisak nevolje”, pokazuje učestalost pominjanja JA u njegovom bogatom vokabularu.
Na primer, jednom je u “Utisku nevolje” rekao:
“Kojim god putem da krenete nailazite na fabrike koje sam JA otvorio, kojim god putem da krenete, taj sam put JA radio. Kojim god putem da krenete, tu sam prugu JA gradio. I aerodrom, vidite kako Vinci odlično radi. Pa i to sam JA gradio. JA sam podigao penzije, JA sam podigao plate…”- ispričao je taj starosedelac Jajinaca “Utisku nevolje”, pa kumovi sela nadomak Beograda nisu imali dilemu kako da ga nazovu.
– Neka se naše selo zove Jajinci! – odlučili su jednoglasno kumovi Jajinaca na zatvorenom sastanku mesne zajednice.
Eto, pisaće u turističkim bedekerima, tako su nastali Jajinci.
Selo je, čućete to od turističkih vodiča, bilo inspiracija i mnogim svetskim književnicima. Kada je video onu objavu na Instagramu iz jabučnjaka, pokojni Viktor Igo je rešio sa svoj roman “Jadnici” preimenuje u “Jajinci”, nekako mu to bolje zvuči.
Deca će od sledeće školske godine u obaveznoj školskoj lektiri čitati “Jajince” Viktora Igoa, herojsku priču o nekim jadnicima koji su jednog dana otkrili novi logo kompanije Apple.
Ili je to ipak priča o Jajincima koji nisu za jadnike.
Ili je to ipak priča o ljudima koji imaju svoje JA, a Informer tvrdi da glavni junak ima dva JA.
Ili već tako nešto, ko će ga znati, jer kao i svaka đačka lektira, i ova je komplikovana za prepričavanje ako vas mrzi da čitate.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad