Pjesma djece iz Srebrenice postala globalna himna

Kultura 05. jun 201713:59 > 14:05
Screenshot

Dječiji hor iz Srebrenice “Kuće dobrih tonova” sa zadovoljstvom najavljuje da je spot za pjesmu “Love, People”, koju izvodi više od 1000 djece, iz 15 horova širom svijeta, završen.

Spot, koji i slikom predstavlja glavnu poruku pjesme, prijateljstvo, ljubav i razumijevanje, je jedinstven poduhvat, u čijem snimanju su učestvovali horovi sa Novog Zelanda, Kenije, Vietnama, Južne Afrike i drugih dijelova svijeta. Snimanje ove pjesme je bilo nevjerovatno putovanje.

“Toliko različitih kultura, toliko divnih običaja i toliko nasmijanih lica – i svi sa istom porukom: jedinstvo i harmonija u svijetu”, navodi se u saopštenju povodom objave spota.

Spot je sniman na više od 20 lokacija širom svijeta i za njegovu realizaciju je trebalo više od šest mjeseci.
Izvršni producent i pokretač projekta je Ismar Porić, muziku je radio Mirko Šenkovski Geronimo, tekst Ismar Porić i Tricia Tunstall.

Scenario i režiju potpisuje Damir Bašić Duka.

“Svijet možda izgleda kao tmurno mjesto, ispunjeno neprijaljteljstvom i nerazumijevanjem. Ipak, ispod toga, postoji nada, koja se čuje u mjestima gdje vlada siromaštvo, nasilje… To je zvuk djece koja zajedno pjevaju u harmoniji koja mijenja njihove živote nabolje, dajući im nadu u bolje sutra, u bolji svijet”, stoji u dopisu medijima.

“Love, People” je zajednička poruka nade u bolju budućnosti, budućnost koju ova djeca svaki dan doživljavaju pjevajući ovu himnu, ali i učestvujući u radu El Sistema pokreta, koji okuplja više od million djece u 65 zemalja širom svijeta.

Dječiji hor iz Srebrenice, je 2014. godine snimio pjesmu „Love, People“ kao pomoć žrtvama katastrofalnih poplava u Bosni i Hercegovini.

Sada je ta pjesma postala globalna himna djece koji su u Sistema horovima širom svijeta.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook i UŽIVO na ovom linku.