Po parfeme idu u inostranstvo, kopije poznaju po detaljima

Lifestyle 21. mar 202316:29 0 komentara
N1

Kada ih ne nađu u Bosni i Hercegovini, idu u inostranstvo, naručuju ih putem interneta, pažljivo biraju ljetnje i zimske note, provjeravaju da li se radi o kopiji ili originalu, tako u BiH parfemoljupci proslavljaju 21. mart, Svjetski dan parfema.

U BiH, samo u jednoj Facebook grupi-Parfemologija ih ima 40.000, to je inače, najveća grupa ovog tipa u regionu, pa okuplja i mnoge ljubitelje parfema iz susjednih zemalja.

“Vjerujemo i znamo da ih ima još mnogo, samo treba da se pronađemo. Što se tiče toga da li je ih bilo ovoliko prije postojanja Parfemologije, reći ću da kroz moje iskustvo sam shvatila da jeste bilo ali ne na istom nivou. Parfemologija je okupila parfemoljupce, napravila od njih Parfemologe, podigla tu ljubav na veći nivo, pogurala ljude kao vjetar”, kaže za N1 osnivačica ove grupe Merima Bašić.

Ona dodaje da postoje i oni koji su ljubav prema ovoj luksuznoj tečnosti spoznali zahvaljujući ljudima u grupi, ali i da svaki čovjek ima ljubav prema parfemima u sebi.

“Nažalost, tržište u BiH nije opskrbljeno u onoj mjeri koliko bi trebalo kako bi se zadovoljili svi apetiti. Ima to i do apetita, jer svakodnevno rastu. Za ono što nema u ponudi kod nas, kontaktira se inostranstvo, postoji online prodaja, otputuje se radi kupovine parfema čak”, kaže Bašić.

Kopije parfema sve teže otkriti

Ključno pitanje svakoga ko kupuje parfem, je da li je originalan. Oni koji dobro poznaju parfeme, lako prepoznaju i kopiju. Kažu ne postoji univerzalan savjet, osim da se kupuje kod ovlaštenih prodavaca.

“Tržiše je preplavljeno kopijama sve vrste pa i parfema. Kopije postaje sve teže i teže otkriti jer su tehničke mogućnosti dostupnije većini.

Međutim, kopija parfema nije isto što i kopija tašne. Parfem ulazi u organizam pa ovim putem opet apelujem da ljudi čuvaju svoj organizam, ne kupujući kopije, a opšti savjet kako prepoznati kopiju bi bio preširok jer jedno vuče drugo, pa ću samo reći da uvježbaju oko za detalje”, smatra sagovornica N1.

I na koncu, Bašić, pojašnjava da postoji mit da parfemi koji stižu na trižte Bosne i Hecegovine nisu jednako kvalitetni kao i oni za zapadna tržišta. “To je mit”, kaže, dodajući da postoje subjektivne okolnosti, da nam se nekada može učiniti da je neki parfem drugačije miriše, ukoliko ste ga probali na drugom mjestu i u drugim okolnostima.

Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!