Sarajevo se može pohvaliti novim brendom, i to onim koji je inspirisan brdovitim Balkanom - koji je za neke samo dio planete, ali za kreatore visokokvalitetnih ručno rađenih drvenih naočala je nepresušan izvor inspiracije.
Nakon dvije godine provedene u radionici, sa velikom ljubavlju prema drvetu – Balkan naočale uskoro će i zvanično ugledati svjetlost dana, te doživjeti službenu promociju.
Dinaric Alps Encounter: Solomun X Klabika event, koji se u petak 29. jula održava u Kamenom amfiteatru na Bjelašnici, neće se samo pamtiti po vrhunskoj muzici i dobrom provodu – nego i po promociji Balkan naočala – Handmade in Balkan.
Pažljivo birano drvo, sa puno ljubavi se tretiralo u svakoj od faza procesa proizvodnje, kako bi okvir učinili što unikatnijim.
Prvi modeli koji će javnosti biti predstavljeni dolaze u kombinaciji oraha, graba i trešnje – a vrijedna ekipa koja stoji iza novog brenda iz BiH radi na novim modelima od ebanovine i javora.
Ostale tajne će kako kažu zadržati za sebe, ali ističu da Balkan naočale nisu niti će biti serijski proizvedene, nego samo i strogo ručno.
“Serijska proizvodnja nije pravac na koji se ložimo”, ističu Eldin Herenda, Lamija Herenda, Mersel Bujak, Adnan Beširović i Sead Sinanović, kreatori unikatnih naočala i unikatnog brenda.
Pažljivo birani i pravljeni drveni okvir krasit će stakla sa UV 400 iznakon, što znači da će vaše oči biti zaštićene od UVA i UVB zračenja. Balkan naočale u stanju su bolokirati zrake svjetlosti sitne i do 400 nanometara, što je iznad prosjeka i uobičajenog EU standarda, koji nalaže 95 posto radijacije – do 380 nanometara.
Sve naočale izašle iz Balkan #MAVRH radionice imaju UV 400 stakla, a ukoliko kupac to želi – vrlo lako mogu postati i dioptrijske.
Balkan naočale rezultat su predanosti, detaljnog procesa izrade, a žele dokazati da Balkan naočale nisu “samo još jedan od brendova” naočala na tržištu.
Uložen ogroman trud, ali i sredstva vidljivi su golim okom – a ističu da su prije svega htjeli zadovoljiti sopstvene, visoke standarde. Nakon toga, napravili su proizvod i kreirali brend za koji se nadaju da će mnogi biti emotivno vezani.
Još jednom napominjemo, prva i zvanična promocija Balkan naočala desit će se u petak na jednom od najvećih muzičkih događaja u BiH, na Solomunovom nastupu – a odmah nakon toga, očekujte #MAVRH ekspanziju o kojoj će se dugo pričati.
Dodatne informacije potražite na WearBalkan Facebook grupi ili pod #MAVRH na društvenim mrežama, koje su već poprilično pune priče o ovom brendu.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.