Ovo nikada nemojte raditi na razgovorima za posao

Lifestyle 11. mar 201810:01 > 15:09
Shutterstock

Stručnjakinja za ljudske resurse otkrila je što činiti, a što svakako izbjegavati na razgovorima za posao.

Stručnjakinja za ljudske resurse Karen Gately nikada neće zaboraviti razgovor s kandidatom za posao koji je tijekom intervjua izvukao mobitel i stavio ga na stol te se javio na njega kada je zazvonio.

“Bila sam šokirana, to je očito bio kraj cijelog procesa jer je taj čin bio krajnje nepristojan”, rekla je Gately koja je direktorica i osnivačica tvrtke za ljudske resurse Ryan Gately. Istaknula je da je nepristojnost uvijek “ubojica” razgovora za posao te da je važan prvi dojam.

“Manjak poštovanja je velika pogreška, kada uđete na ulazna vrata, kada razgovarate s osobom na recepciji ili osobom koja vas je dočekala – važno je kako ćete se ponašati i nikada ne biste trebali postaviti superiorno ili nepristojno”, rekla je Gately. Ova stručnjakinja savjetuje da obraćate pažnju na sve sudionike intervjua, jer nekad se kandidati obraćaju samo menadžeru koji će ih zaposliti, a ne i prisutnom specijalistu za ljudske resurse.

“Vidjela sam i slučajeve kada su kandidate ispitivale osobe iz ljudskih resursa, a oni bi se okrenuli prema menadžeru i razgovarali samo s njim”, rekla je Gately. Upozorila je da je važno i kako se odjenete za razgovor za posao, kao i što ćete reći pa preporučuje kandidatima da se prikladno odjenu i malo istraže kompaniju u kojoj se prijavljuju za posao.

“Kakav god stil imali pobrinite se da budete uredni i nikada nemojte igrati na seksi i zavodljiv stil”, savjetuje Gately koja je spomenula i primjer jedne žene koja je na intervju stigla s dekolteom i u kratkoj suknji, a kada je ušla u prostoriju namignula je muškom ispitivaču. Među drugim savjetima koje je spomenula Gately je i da dođete na vrijeme i pripremljeni.

“Dolaskom na vrijeme pokazujete da vam je to važno”, napominje ova stručnjakinja i dodaje da se na intervjuima često susreće s ljudima koji ulaze u rasprave. “Vaše ponašanje na intervjuu daje dojam o vama kako ćete se ponašati na poslu i ako niste konstruktivni to će biti problem’, rekla je Gately i navela još savjeta kako se ponašati na razgovoru za posao.

“Govorite iskreno o svojim iskustvima i izazovima, ali nemojte kritizirati. Zdravi stav je primjereniji od okrivljavanja nekoga. Govorite o izazovima i preprekama i kako se s njima nosite tako da pokažete da ste dio rješenja, a ne problema”, poručila je Gately.

Najveće pogreške na razgovorima za posao:

– kašnjenje

– neprikladna odjeća

– ne obraćanje pažnje na sve ispitivače na razgovoru

– nepristojnost prema osobama na recepciji, koje vas ispituju ili ostalim zaposlenicima tvrtke, piše Večernji.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook i UŽIVO na ovom linku.