Zaključci koji prikazuju podaci Photo-Sharing zajednice EyeEm kažu da je popularnost fotografija na društvenim mrežama sa mačkama, selfiejima i hranom zapravo stvar prošlosti.
Naime, oni su analizirali blizu 15 miliona fotografija na Facebooku i Twitteru, upredili 100 miliona fotografija na Instagramu, a to je dalo jako interesantne rezultate koji kažu da je broj postavljanja selfieja pao za 33 posto, a fotografije hrane i životinja za 15 posto, odnosno 12 posto.
Trenutno, najveći “hit” su fotografije ulica i arhitektonska ostvarenja, čija je popularnost skočila za 40 posto, i te fotografije su zapravo i najpopularnije u 2015. godini, kažu rezultati njihove studije.
Više od pola pregledanih fotografija je nastalo slikanjem putem mobilnih telefona. iPhone mobilni aparati čine 38.9 posto alata za slikanje, Samsung mobiteli 20.8 posto, a tradicionalne kamere poput Canon i Nikon fotoaparata zauzimaju manje od 10 posto udjela u fotogragijama na internetu, odnosno Canon 5,3, a Nikon 4.2 posto.
Da li je stvarno vrijeme da “penzionišemo” selfieje?
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.