Zbog toga što su hotel u kojem su odsjeli nazvali "prljavim, smrdljivim ćumezom" u komentaru koji su postavili na internetu, dvoje Britanaca moralo je da plati kaznu od 100 funti, prenose danas britanski mediji.
Kritika “musavi, prljavi, truli, smrdljivi ćumez koji vode marionete”, koju su na internet stranici za putovanja TripAdvisor ostavili nakon prespavane noći u hotelu “Brodvey” u Blackpoolu, na sjeverozapadu Engleske, skupo je koštala Tonya i Jan Jenkinson.
Za noćenje u dvokrevetnoj sobi u ovom hotelu platili su 36 funti, ali im je sa njihove kreditne kartice, dva dana kasnije, skinuto još 100 funti, trošak koji je hotel obrazložio pozivajući se na klauzulu u formularu za rezervacije kojom se gosti upozoravaju da će svaka javno iznijeta kritika biti penalizovana.
Tony Jenkinson je u izjavi za BBC rekao da njegova žena u trenutku potpisivanja dokumenta nije imala naočale, te da nije videla pomenutu klauzulu.
“Znali smo da je hotel jeftin, ali smo očekivali da bude čist, što nije bio slučaj“, kazala je njegova supruga.
Novinar koji prati turizam za list Indipendent, smatra da je kazna “neprihvatljiva”. On je, međutim, dodao da ona ilustruje očaj velikog broja hotelijera suočenih sa nezgodnim klijentima koji prijete lošim kritikama ukoliko ne dobiju popust.
Upoznati sa slučajem i zabrinuti zbog loše reklame grada, zvaničnici Blackpoola su tražili od hotela da ukine spornu praksu što je, u međuvremenu, učinjeno.
“Savjetujemo uvijek ljudima koji dolaze u Blackpool da rezervišu sobu u hotelima koje preporučuje naša turistička agencija“, navela je predstavnica gradske vlasti.