Facebook će pokrenuti novu, poboljšanu zaštitu korisnika koja će biti fokusirana na privatnost korisnika servisa i njihovo korištenje informacija, ponukani navodnim propustom pri objavi podataka o ubijenom vojniku Leeju Rigbyju.
Ovo ažuriranje je dio “Privacy Basica”. Korisnici će dobiti dodatne ovlasti za odlučivanje u vezi oglašavanja i korištenja privatnih informacija koje Facebook koristi u svoje svrhe.
Društveni servis je objavio da testira opciju “Buy” koja omogućava korisnicima Facebooka da kupuju bez napuštanja Facebooka.
Promjene će biti dostupne 1. januara naredne godine. Također kazali su da očekuju povratne informacije svojih korisnika o promjenama.
“Zaštita informacija ljudi i pružanje smislene kontrole i zaštite privatnosti su u centru onoga što radimo i mi vjerujemo da su ove najave bitni koraci”, saopćeno je iz Facebooka.
Promjene će omogućiti registrovanim korisnicima da se odluče koje oglašivačke poruke žele vidjeti na svojim uređajima, iako je Facebook i ranije dao mogućnost kontrole raznih vrsta oglasa koji se pojavljuju na njihovim korisničkim računima.
Izmjene će također dati više informacija o lokaciji, bateriji i jačini signala, za one koji koriste mobilnu aplikaciju Facebooka. Iz kompanije su kazali da će lokacija pomoći u kategorisanju i prikazivanju marketinških poruka, a da informacije o bateriji i jačini signala pomažu da aplikacija bude kvalitetnija.
Postavke će se mijenjati pri updateu koje će dodatno objasniti korisnicima kako sami mogu prilagoditi svoj Facebook račun.