Nova pravila na Instagramu – reklame za mršavljenje nedostupne maloljetnicima

Tehnologija 19. sep 201917:12 > 20. sep 2019 10:10
Pixabay.com

Popularna platforma za dijeljenje fotografija Instagram uvodi nova pravila za korisnike koji promovišu proizvode za mršavljenje i kozmetičku hirurgiju.

Prema novim propisima, pojedine objave neće biti dostupne maloljetnim korisnicima, dok će ostale u kojima se promovišu “čudotvorni” proizvodi za mršavljenje biti izbrisane.

Takve promjene će se takođe odnositi i na Facebook, koji je vlasnik Instagrama.

BBC podsjeća da je sve veća zabrinutost zbog uticaja koji proizvodi za mršavljenje mogu imati na mlade širom sveta.

Glumica Jameela Jamil izjavila je da je ovo velika pobjeda u borbi protiv dijeta i “detox” industrije.

“Zauzimanjem stava o zaštiti fizičkog i mentalnog zdravlja na internetu, Facebook i Instagram šalju važnu poruku svijetu”, poručila je Jamil.

Ona je javno kritikovala svjetski poznate “influensere” zbog promovisanja čajeva i ostalih proizvoda namijenjih za detoksikaciju, odnosno čišćenje tijela, od kojih mnogi imaju samo laksativno dejstvo.

Instagram će ukloniti objave u kojima se promoviše brzo i nerealno mršavljenje, a korisnici će također moći da prijave sadržaj za koji smatraju da krši nova pravila.

Instagram će potom odlučiti da li će takav sadržaj biti sakriven ili uklonjen.

“Želimo da Instagram bude pozitivno mjesto za sve koji ga koriste i ova politika je dio naših napora da smanjimo pritisak koji ljudi ponekad mogu osjetiti na društvenim mrežama”, poručila je Emma Collins, menadžerka za javne politike Instagrama.

Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad