Poznati astronom otkriva hoće li ljudski rod doći do novootkrivene Zemlje

Nauka 08. jan 202018:14 > 18:20
Pixabay / Ilustracija

Nedavno je NASA-in "lovac na planete", satelit TESS otkrio prvi, vrlo vjerojatno naseljiv planet veličine Zemlje. Tim je povodom u Newsroomu gostovao naš poznati astronom Ante Radonić.

Zvijezda TOI 700 površinom zauzima 40 posto površine Zemljina Sunca, a temperatura joj je upola niža od one na Suncu. Od Zemlje je udaljena oko stotinu svjetlosnih godina.

Pitali smo našeg poznatog astronoma Antu Radonića je li planet pogodan za život ljudi i može li ga se uspoređivati baš sa Zemljom.

“On nikako ne može biti sličan Zemlji jer je u blizini njega njegova zvijezda koja je tip crvenog patuljka. Mi ništa ne znamo o atmosferi tog planeta i dok to ne znamo ne možemo naslutiti koliko su dobri uvjeti i može li postojati voda u tekućem stanju, tek tada možemo govoriti da je pogodan za život”, objasnio je.

VEZANE VIJESTI

Kaže kako će teško ljudski rod vidjeti novotkriveni planet jer je za sada putovanje do njega ravno znanstvenoj fantastici iako je “blizu” Zemlje, ali je istraživanje takvih planeta izvrsna prilika za znanstvenike da nauče više o svemiru.

Kaže i da će uskoro biti lansirana dva nova teleskopa koja bi mogla donijeti nova saznanja o planetima.

Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad