Navijači Schalkea pivo i hranu plaćaju putem čipa na dresu

Nogomet 18. maj 201715:17 > 15:21
AFP

U nove dresove namijenjene ljubiteljima fudbalskog kluba Schalke biće našiven elektronski čip koji će im omogućavati plaćanje u jednoj online samoposluzi - novom sponzoru tog kluba.

Bundesligaški klub je danas saopštio da će čip na rukavu dresa sa znakom prodavnice “AllyouneedFresh”, omogućavati da se na stadionu plaća za kupovinu piva i kobasica.

Na dresovima igrača tih čipova neće biti jer “igrači rijetko idu do štandova s pivom i kobasicama u poluvremenu”, rekla je šefica komunikacija Šalkea.

Sponzorski ugovor Schalkea i te online prodavnice potpisan je na četiri godine.

Magazin “Kiker” je objavio da je vrijednost ugovora 20 miliona eura.

Šef markentinga Schalkea Aleksander Jobst rekao je da je klub ponosan što prvi na svijetu može da predstavi dres koji sadrži čip za plaćanje.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook i UŽIVO na ovom linku.