Da je fudbal odavno postao jedan od najprofitabilnijih biznisa na svijetu postalo je jasno svakome ko prati dešavanja u godinama iza nas.
‘Snage’ ekipa se često mjere u milionima ili milijardama vrijednosti igrača, a ‘malim’ klubovima postaje skoro nemoguća misija boriti se sa dominacijom odnosno bogatstvom određenih fudbalskih klubova.
A da bi se uskoro granica biznisa u fudbalu mogla pomjeriti najbolje govori informacija da je Amazon, specijalizovana internet trgovina, ponudio Manchester Cityju 11 miliona eura za – reality show.
Naime, Amazon je tu sumu novca ponudio Cityju kako bi postavili kamere u trening centru, prostorijama kluba i na stadionu. Razlog je jednostavan – profesionalni život fudbalera na malim ekranima. Šta drugo nego reality show.
Prema pisanju svjetskih medija, prve kamere su postavljene nakon što je City pristao na ponudu. To znači da će fanovi Cityja putem interneta moći pratiti svaki pokret članova ‘Građana’ od dolaska u trening kamp, treninge, slobodne aktivnosti, sastanke i pripreme za mečeve…
Koliko se ova ideja sviđa trenerima i fudbalerima, vjerovatno nije ni bitno.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook i UŽIVO na ovom linku.