Ludnica u Moskvi, Crveni trg preplavili hrvatski navijači

Nogomet 15. jul 201813:19 > 13:24
Reuters

Najpoznatiji simbol ruske prijestolnice, ali i srce cijele Rusije, moskovski Crveni trg preplavili su hrvatski navijači uoči finala Svjetskog prvenstva između Hrvatske i Francuske.

Nekoliko sati uoči historijskog finala hrvatske i francuske vrste na stadionu Lužnjiki, atmosfera u središtu grada je dosegla usijanje.

Na polufinale protiv Engleske u Moskvu je doputovalo oko 10.000 hrvatskih navijača, a sada ih se očekuje možda i dvostruko više. Nažalost, mnogi od njih i bez karte nadajući se kako će na ulicama Moskve ugrabiti ‘papirić sreće’

“Sinoć su šverceri za ulazice tražili dvije hiljade eura, a danas je cijena pala na 1.500”, kazao nam je jedan mladić iz Zagreba.

Dio navijača je ljut što je pušteno u prodaju samo 1.230 ulaznica, no one su razgrabljene u ‘sekundi’. Interes je takav da niti stadion sa četiri milijuna mjesta ne bi bio dovoljan.

Nikolsjaka ulica koja izlazi na Crveni trgi i koja je puna kafiča i restorana zakrčena je hrvatskim navijačima koji su stigli na finale doslovno iz svih krajeva svijeta. Francuzi se drže suzdržano, kao da su svjesni kako ih očekuje ‘Vatreno ludilo’. Ili se drže one ‘tko se zadnji smije…”

I ovoga puta je razvijena je sada već poznata navijačka zastava s kvadratićima koju su napravili navijači iz Crikvenice i Brbira.

“U Kalinjingradu smo obećali da idemo do finala i uspjeli smo. Prošli smo cijelu Rusiju i ostao je još jedan korak pa ćemo onda slaviti mjesec dana”, poručili su dečki.

Uz nju je razvijena i zastava s crveno-bijelim kvadratićima s natpisom “Hvala, Rusijo” na ruskom jeziku.

Zanimljivo, Sveruski centar za istraživanje javnog mnijenja (VCIOM) je napravio anketu za koga će navijati Rusi u finalu.

Od 1600 ispitanih, za hrvatsku reprezentaciju će navijati 35% ispitanika, a za francusku – njih 31%. Međutim, favoritom utakmice ipak smatraju Francuze.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter| Facebook i UŽIVO na ovom linku.