Tokom mjeseca juna, u kooperaciji sa agencijama iz regiona, agencija Global Market Solutions je provela istraživanje o kvaliteti usluge u različitim djelatnostima, uključujući supermarkete, benzinske pumpe, turizam i ugostiteljstvo, maloprodaju, telekomunikacije, banke i autosalone.
Prema parametrima koji mjere pozdrav, poznavanje proizvoda, nuđenje dodatnih proizvoda, ispitivanje potreba i zahvalu na kraju, BiH je zauzela pretposljednje mjesto sa skromnim rezultatom od 66,16%. Gost Novog dana bio je Emir Šljivo, izvršni direktor GMS.
“Pored poslovnih usluga svim klijentima, radimo i neovisna istraživanja u saradnji s medijskim kućama kako bi upoznali javnost s kvalitetama usluge. Pet je osnovnih elemenata na osnovu kojih su dobijeni rezultati istraživanja: pozdrav, potrebe kupca, poznavanje porizvoda, nuđenje dodatnog proizvoda i zahvala“, kazao je Šljivo.
BiH zauzima pretposljednje mjesto.
“Lider, iz godine u godinu, je Slovenija. BiH ili je na posljednjem ili pretposljednjem mjestu. Hrvatska je na drugom mjestu, a Srbija treća. Makedonija je iza Srbije, a Crna Gora se nalazi na posljednjem mjestu“, kazao je gost Novog dana.
On je dodao da se istraživanje radi s ciljem da poslodavci otklone nedoumice i greške.
Najbolji rezultat je ostvaren u autosalonima, a najlošiji u supermarketima na osnovu već nabrojanih elemenata. Poražavajuća je činjenica da tek 56% prodavaca u supermarketima pozdravi svoje kupce.
“Auto industrija je veoma skupa industrija i daje se velika pažnja sve, kako marketingu tako i kupcima. Istraživanja su rađena u junu, pa je začuđujuće da je u supermarketima kvaliteta usluge jako niska, pogotovo u ovom periodu.”
O letargičnosti bh. prodavaca govori i veoma niska stopa u postavljanju pitanja u cilju ispitivanja potreba kupaca (64,86%), u čemu je najbolja Makedonija. A da nije bilo Crne Gore koja nas je u svim kategorijama pratila za 1-2%, bili bismo šampioni i u nepozdravljanju kupaca.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mrežaTwitter | Facebook.