Pogibija Edite i Selme probudila je emocije i otvorila stare rane mnogima koji su na ovakav i sličan način izgubili svoje najmilije.
No, za razliku od ovog slučaja, koji je u žiži javnosti i gdje su nadležne institucije pod svojevrsnim pritiskom, mnogi slučajevi nisu došli do sudova ili su, prema mišljenju mnogih, izricane preblage kazne.
Raskrsnica ulica Reljevska i Rajlovačka u naselju Reljevo svjedočila je brojnim nesrećama. U jednoj takvoj prošle godine život je izgubio Alen Šehović. Vozač je i tada pobjegao sa mjesta nesreće.
Pokazujući Alenove slike, njegov amidža Sejfo Šehović prisjeća se tog kobnog dana. Alen je vozio moped kada ga je automobilom udario Admir Čorbo, pripadnik Granične policije BiH, koji je u trenutku nesreće bio pod dejstvom alkohola. Za ovu tragičnu nesreću nije odgovarao. Žalbe tužilaštva sud je odbijao.
“Godina dana je prošla kako je moj bratić poginuo, tužilaštvo i sud ništa nisu uradili za godinu dana, bio sam u tužilaštvu, što je najžalosnije, prilikom stradanja mog bratića, tužilaštvo je zatražilo pritvor, sudija je bez konsultacije tužioca pustio Čorbu, policajca, na slobodu, nije bila ni završena dženaza mom bratiću“, rekao je Sejfo Šehović, amidža stradalog Alena Šehovića.
Pravda nije zadovoljena ni u slučaju Nikole Đurovića, tvrdi njegov otac Darko.
Uprkos presudi Vrhovnog suda RS, kojom je Nenad Radenković osuđen na četiri godine zatvora, zbog izazivanja saobraćajne nesreće u kojoj je poginuo njegov sin, Darko tvrdi, da je vozilom upravljala druga osoba, bivši ministar policije RS Stanislav Čađo. Pet godina to pokušava dokazati.
“Sa tim crvenim merdcedes kabrioletom, on je udario audija u zadnji lijevi ćošak u kojem je sjedio visoki funkcioner RS, koji je preletio preko razdjelnog ostrva i udario direktno u vrata mog sina sa brzinom od 180-200 km, jer je priča po gradu bula da je bila trka između Stanislava Čađe i visokog funkcionera RS“, kazao je Darko Đurović, otac stradalog Nikole Đurovića.
Niko ne smije biti zaštićen,pravosudne institucije moraju biti izvan političkog uticaja, a kazne strožije- smatraju naši sagovornici.
“Da je narod vidio i da ti vozači znaju da će biti sankcionisani, nebitno koliko 10-15-20 godina, garantujem vam da ne bismo bili kraj ovog mjesta gdje su dvije mlade osobe izgubile život“, izjavio je Sejfo Šehović.
“Da novinari stalno traže pristišću MUP, sustvo tužilaštvo , traže dokaze, traže ovo traže ono mogli bi se brže rješavati ti slučajevi“, smatra Darko Đurović.
Iako pritisak javnosti može ubrzati stvar i pokrenuti slučaj sa mrtve tačke, sociolog Salih Fočo, smatra da pravosuđe ne bi trebalo podleći tom pritisku.
“Kaznena politika i proces trebaju da se odvijaju na osnovu činjenica. Mislim da ne smijemo histerijom podlijegati i takav sistem graditi, postoje evropski standardi i norme, kako se zapravo nešto kažnjava“, rekao je sociolog Salih Fočo.
A dok se ne počne brže i strožije kažnjavati, poručuju građani, koji su u prethodnih nekoliko dana dva puta bili na ulicama, osobe poput Sanjina Sefića i brojnih drugih koji su počinili slična djela, bez mnogo brige će ponavljati ista, jer će na izricanje kazne čekati dugo i pitanje je da li će ih uopšte i dočekati.
Za to vrijeme, kažu, mi ćemo i dalje oplakivati našu djecu i najmilije.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.