Adnan Terzić novi je vršilac dužnosti direktora Javnog preduzeća Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine.
On će na ovoj poziciji zamijeniti Đenana Salčina, a saglasnost za imenovanje Terzića danas je dala Vlada ovog bh. entiteta.
Kako je za N1 nakon imenovanja kazao Terzić, sretan je zbog novog poslovnog poduhvata, a funkciju direktora Autocesta FBiH ocijenio je jednom od najzahtjevnijih koju je obnašao tokom decenija djelovanja na ovdašnjoj političko – poslovnoj sceni.
”Sigurno je ovaj posao jako zahtjevan. Možda je osim funkcije premijera i najzahtjevniji koji sam dosad obavljao, ali i izazovan je. Imamo projekte, jasan i precizan cilj i moram priznati da mi je izazov što je Vlada baš meni dala da vodim ovako ozbiljan posao. Imamo još uvijek vremena da posložimo stvari. Uz jednu brzu organizaciju i komunikaciju, možemo se dovesti u poziciju da ne gubimo ništa od najavljenih projekata koje banke žele finansirati. Za sve to potrebno je napraviti radni, a ne politički ambijent. Pretpostavljam da je jedan od razloga što je Vlada izabrala mene – vjera da mogu napraviti taj ambijent. Bez toga, bez atmosfere u kojoj ćemo svi imati osnovni zadatak da radimo posao, a ne da se bavimo politikom, nećemo ništa postići”, ispričao je Adnan Terzić.
On u razgovoru za N1 nije želio komentirati rad prethodnika na poziciji prvog čovjeka Autocesta FBiH. Rano je, rekao je, uz naglasak da su svi koji su ovo preduzeće vodili proteklih godina, ostvarili neke rezultate.
”Rano je da se komentariše rad prethodnika. Svi oni imali su neke rezultate, ali u ovom slučaju stvar koja je destruktivno djelovala na kompletnu operativu je činjenica da su projekti bili započeti, a da je onda investicioni ciklus stao. Dvije godine se jedan ozbiljan posao nije radio. To je nešto što je destruktivno djelovalo na kompletan poslovni ambijent u BiH, nešto što se ne smije dozvoliti. Kad se ciklus započne, on se do kraja mora voditi bez prestanka. Jedino tako, oni koji vode radove mogu da prežive”, dodao je naš sagovornik.
Dionica, poddionica. Jedan tunel, pa drugi. Deset kilometara autoputa pa pedeset kilometara ničega. Mogu li se autoputevi i kod nas graditi u kontinuitetu?
”To je široka tema za koju imate argumente i za i protiv. Nemoguće je jednostavno odgovoriti. Gradi se ono što se može, za šta postoji podrška. Finansijere opredjeljuje i broj automobila koji će potencijalno koristiti put. Nije to baš nekog igranja, prebacivanja s jedne strane na drugu. Ima tu puno ekonomskih i tehničkih razloga zašto je to tako”, zaključio je Terzić
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook i UŽIVO na ovom linku.