"Njemačka u BiH" – šta bismo trebali kopirati od Nijemaca

Vijesti 08. dec 201617:30 > 20:40
N1

Da je Njemačka u BiH mnogo angažovana, velikom broju građana ove zemlje je poznato, ali manje je poznato koliko je zapravo taj angažman raznolik. Zato je danas u Sarajevu organizovan jedinstven cjelodnevni događaj "Njemačka u Bosni i Hercegovini" koji je okupio brojne izlagače ali i posjetioce.

Hvalospjevi na račun njemačkih proizvoda, ali i svega onoga što dolazi iz ove zemlje čujemo stalno, a to zapravo kažu najviše govori o povjerenju u ovu zemlju. Zato je u okviru događaja “Njemačka u BiH” predstavljen sav rad njemačkih organizacija, firmi i brandova.

“Velika mi je čast i zadovoljstvo da prvi put otvaramo dan njemačkog angažmana u BiH. Stalo nam je da vam damo do znanja koliko je Njemačka u mnogim oblastima prisutna u BiH jer često ljudima nije jasno da se radi o njemačkom angažmanu”, istakla je Christiane Hohmann, njemačka ambasadorica u BiH.

Njemačka je jedan od najvažnijih bilateralnih političkih partnera Bosne i Hercegovine i istaknuti prijatelj u oblasti jezika i kulture, a Njemačka savezna vlada je za obnovu i razvoj BiH dosad investirala oko milijardu eura čime su ubraja među najveće strane donatore. Također je i najvažniji trgovinski partner. Ono pak oko čega se izlagači slažu, a što bismo trebali kopirati u BiH od Nijemaca, jeste njihova organizaciona sposobnost.

“Mi smo i njihove načine funkcionisanja administracije i upravljanja organizacije primijenili i to se pokazuje kao dobro”, komentarisala je Belma Gijo iz Instituta za razvoj mladih KULT.

“Na ovom mjestu toliko pozitivnih stvari se dešava i mnogo pomaže našem poslovanju, što sa partnerima koji su prisutni, ali i mladim ljudima koji su danas posjetili ovo i dali pozitivnu energiju”, rekla je Sanela Salanović, brand manager firme Una Lijek i zastupnica njemačkih proizvoda.

Predstavništvo njemačke privrede u BiH kroz svoje kanale u Njemačkoj promoviše potencijale BiH te podržava njemačke kompanije koje se interesuju za bh. tržište i pruža im podršku prilikom ostvarenja saradnje.

“Da su bh. kompanije spremne za njemačko tržište pokazala je ovogodišnja Inicijativa za spajanje njemačkih dobavljača sa kupcima iz zemalja Zapadnog Balkana gdje se 45 kompanija iz BiH uspješno predstavilo potencijalnim partnerima u Njemačkoj”, naveo je Gunther Neubert iz Predstavništva njemačke privrede u BiH.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook i UŽIVO na ovom linku.