GRAS i pored zabrane vozi na liniji "Sutjeska-Vogošća"

N1

Nakon intervencije inspektora Kantonalne uprave za inspekcijske poslove Kantona Sarajevo, stanovnici prigradskih naselja Sarajeva uskraćeni su za pet autobuskih linija. Nekima od njih, to je jedini oblik prevoza koji koriste.

Na izuzetno niskim tempetarurama građani su prinuđeni su koristiti alernativne linije gradskog prevoza, i kako kažu, čekati predugo.

ANKETA:
– Čekam više od dvadeset minuta. Nisam zadovoljna, ogorčena sam. Mjesečnu kartu imam, isto kao da nemam.
– Zašto trpimo? Što se ne usklade?
– Čekam dugo, jedno pola sata. Trebalo bi da se poboljša stanje. Vjerovatno, ako opet proradi    Centrotrans na ovim našim linijama, biće bolje.
– Uvijek kasne. Evo sad smo čekali autobus iz Rakovice, nije ga bilo pola sata. Na stanici je jako hladno, nekad i -16, a autobusa nema. Smrznemo se na stanici.
– Ovih dana, ovo je zaista katastrofa. Tu si i standardni, hronični problemi. Žao mi je ljudi, znam da nemaju plate. Ali nije do države, do njih je. Vjerujte.

Među linijama koje su isključene iz saobraćaja, nalaze se tri koje održava JKP “GRAS” i dvije Centrotrans Eurolinesa. Iz GRAS-a, na ovakvu odluku odgovaraju:

“Naša Skupština i Nadzorni odbor su donijeli određene odluke. Rekli smo da, ukoliko se nastavi ovakvo djelovanje Ministarstva saobraćaja KS, protivno interesima javnog gradskog saobraćaja u Sarajevu, nećemo podržati takve odluke. U slučaju da budemo primorani, mi ćemo podnijeti kolektivne ostavke”, poručio je Avdo Vatrić, Direktor KJKP “GRAS”.

Autobusko stajalište Vogošća. Uprkos zabrani Ministarstva saobraćaja KS, autobusi GRAS-a na liniji “Sutjeska-Vogošća” danas će voziti, i upravo ovdje, primiće svoje putnike.

Takvu odluku iz GRAS-a su obrazložili potrebom putnika, te odlukom da na niskim temperaturama građane ne ostave bez prevoza. Iz Centrotransa, ipak, imaju drugačiju reakciju na intervenciju kantonalne inspekcije.

“Cetrotrans Eurolines danas ne saobraća ovim linijama. Očekujemo od Kantonalne uprave za inspekcijske poslove da nastaviti raditi u skladu sa zakonom, te da sa linija isključuju sva vozila koja nemaju uredno registrovan red vožnje. Ovdje moram naglasiti činjenicu da prema federalnom Zakonu o cestovnom prevozu, JKP “GRAS” nema licencu A za obavljanje javnog prevoza, a samim tim nijedno legalno registrovanu autobusku liniju”, kazala je Aida Smajić, portparol Centrotrans Eurolinesa.

Od kako se kompanija Centrotrans Eurolines uključila u tržište javnog gradskog prevoza u Sarajevu, traju sporovi i pokušaji da se pronađe riješenje kojim bi bile zadovoljne obje kompanije. Do tada, najviše ispaštaju građani.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook i UŽIVO na ovom linku.