Anketa ViK-a: Da li ste zadovoljni vodosnabdijevanjem

Vijesti 21. sep 201721:01 > 21:04
N1

Kantonalno javno komunalno preduzeće Vodovod i kanalizacija Sarajevo na dnevnoj bazi redovno obavještava stanovnike glavnog grada BiH o prekidima u vodosnabdijevanju i ostalim radovima koji se vrše na vodovodnoj mreži.

Telefonske linije ViK-a mjesecima su užarene, a dispečeri su više puta isticali da pokušavaju odgovoriti na svaki poziv građana te pružiti sve informacije potrošačima.

Facebook stranica KJKP ViK-a postala je adresa gdje Sarajlije redovno iskazuju svoje nezadovoljstvo noćnim, ali i dnevnim redukacijama vode. Situacija u KS po pitanju vodosnabdijevanja svakim danom je sve lošija, tvrde građani.

Ono što je manje poznato potrošačima jeste da na službenoj internet stranici ViK-a postoji  ‘Anketa za potrošače” gdje se jednostavno i brzo mogu ocijeniti pružene usluge, te kvalitet vode, nivo informisanja, kvalitet usluge, brzina opravke kvarova, uslužnost radnika KJKP ViK-a…

Ukoliko želite pohvaliti ili kritikovati usluge i rad uposlenika ViK-a to možete uraditi na sljedećem linku – OVDJE.

Podsjetimo, na jučerašnjoj sjednici Vlade KS smijenjen je Nadzorni odbor KJKP Vodovod i kanalizacije Sarajevo i imenovani su v.d. članova NO.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook i UŽIVO na ovom linku.