Zupčanici se podmazuju, radnici vrše posljednje provjere. Prve tri kabine spuštaju se niz Trebević. Žičara je prošla prvi test.
Na Žičari će biti 33 kabine, svaka kabina ima kapacitet od 10 putnika. Za jedan sat moći će da preveze 1.200 posjetilaca. Jedna vožnja trajaće nešto više od sedam minuta.
Za mnoge ovo je sentimentalan momenat. Trebevićka žičara izgrađena je ‘59. godine, a srušena ‘92. Među onima koji pamte prijeratne vožnje do Trbevića i raduju se novim je Dražen Đekić.
“Bilo je lijepo i tad, nije trebala nikakva posebna organizacija, ide vam se na planinu, prijatelj, prijateljica, žičara”, kaže Đekić.
“Trebevićka žičara je jedan od posljednjih simbola koji današnjim danom mi restauriramo. I dajemo na korištenje građanima grada Sarajeva”, poručuje Abdulah Skaka, gradonačelnik Sarajeva.
Ima i onih koji strahuju od rezultata projekta vrijednog 15 miliona KM.
Više detalja ima Aleksandra Tolj.