Ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Adnan Šteta kazao je "U ovoj godini urađeno više nego u proteklih 40 po pitanju izgradnje i rješavanja imovinskih odnosa na Prvoj transferzali." Kako teče dinamika radova na ovoj saobraćajnici i na svim ostalim pokrenutim projektima za Novi Dan govorio je resorni ministar.
“Krajem prošle godine je potpisan ugovor za prvu dionicu od Šipa do budućeg tunela. Radovi idu dobro, mi smo u martu krenuli s tim, do kraja ove godine imaćemo završetak te dionice ali njenim završetkom mi nismo dobili ništa”, kazao je Šteta.
Problem prilikom upravljanja i gradnje saobraćajnica u KS leži u velikom broju nadležnosti:
“Da je neko želio napraviti konfuzniju situaciju po pitanju upravljanja saobraćaja ne bi mogao. Imamo četiri upravitelja u KS za ceste – opština, grad, kanton i entitet. Mi ne možemo naložiti njima ništa ali ćemo uvijek reći da ćemo ih zamoliti.”
Kazao je resorni ministar i da prilikom kašnjenja s radovima ili isplatom neke od nadležnih institucija, preduzeća, ljudi pretežno zovu i krive Ministarstvo saobraćaja KS.
“Imamo masu zakonskih regulativa na koje ne možemo uticati. Stvari koje mi želimo mijenjati – ne možemo. Građanina to ne zanima, oni hoće novu cestu, asfaltiranu, da nema rupa. Teško je meni objasniti a kamoli građaninu zašto neku stvar ne možemo dovesti do kraja, da pustimo cestu, i da je ona odmah i ofarbana i da su pješački prelazi, zato što puno kompetencija tu ima, ne samo saobraćaja nego i komunalnih preduzeća”, istakao je Šteta.
Kao veći problem u Sarajevu od cestovne infrastrukture, Šteta je istakao javni prevoz. Najavio je i da će u Sarajevo stići 25 novih trolejbusa.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad