Donosimo nekoliko savjeta, kako najbolje iskoristiti prvih 90 dana svakog novog posla...
1. NEREALNA OBEĆANJA
Budite pozitivni. Kada su se posmatrali zaposlenici neke kompanije u prvih 90 dana, mogle su se vidjeti mogućnosti kompanije kroz njihove oči. Ipak, ne treba biti toliko entuzijastičan, do te mjere da postanete gotovo nerealni. Ne želite obećati ono što ne možete ispuniti. Nemojte reći “da” za sve. Ako dobijete zadatak koji mislite da možete uraditi za jednu sedmicu, pustite da vaša radna ekipa misli da vam za njega treba više vremena. Na taj način, ukoliko se pojave izazovi, imate dovoljno vremena. Ako obavite zadatak prije roka, ostaviti ćete dobar dojam.
2. GOSPODINE PREDSJEDNIČE
Vašeg šefa ne moraju persirati, ali samo zato što ga ne persira direktor, ne znači da ni vi ne morate. Kada ste u nedoumici, pitajte. Kada se obraćate svom šefu budite sigurni u njegovu funkciju i pobrinite se da u poslovnim obraćanjima ne bude nejasnih izjava i nedoumica.
3. NE BRINITE AKO SU STVARI IZMAKLE KONTROLI
Kao novi zaposlenik, želite mudro provesti svoje vrijeme. Radeći na svojim poslovnim zadacima. Gubljenje vremena i energije, brinući se o poslovima drugih kolega nije produktivno. Zaposleni ste da biste obavljali svoj dio posla. Kompanija će odrediti vaše ciljeve. Radite tako da vaš šef bude zadovoljan onim što radite i radite prema postavljenim ciljevima kompanije za koju radite.
4. BUDITE DRUŠTVENI, ALI PROFESIONALNI
Smiješite se i budite prijateljski nastrojeni prema svima. Poštujte ljude koji vas okružuju. Pomozite kada možete. Recite “hvala” kada vam neko pomogne. Cijenite vrijeme svojih kolega, a zauzvrat ćete dobiti i više od toga. Ne budite nekulturni i vulgarni. Rasističke ili bilo kakve nepristojne šale nisu prihvatljive, bez obzira na to ko ih upotrebljava u govoru od vaših kolega.
5. PREPOZNAJTE OBRASCE
U prvih 90 radnih dana, od vas se ne očekuje da znate sve, a ni vi vjerovatno nećete moći za tako kratko vrijeme sve da savladate. Dakle, tražite obrasce. Saznajte što je zaista važno za krajnji ishod koji želite postići i fokusirajte se na to. Svaka kompanija ima svoj skup obrazaca koji dovode do uspjeha. Imaju za cilj sačuvati energiju i usmjeriti se na ono što je korisno, da ostanu mirni i bez nepotrebne priče.