Kompanija Microsoft BiH u saradnji sa Fondom Ujedinjenih nacija za djecu (UNICEF) zvanično je pokrenula projekat “Upgrade your school“ koji ima za cilj modernizaciju i unapređenje nastavnog procesa u osnovnim i srednjim školama u Bosni i Hercegovini.
U sklopu projekta organizovani su IT treninzi na 9 lokacija, za 285 nastavnika i profesora obrazovnih institucija koje su dobile kabinete.
Poseban fokus projekta usmjeren je prema školama koje su pogođene prošlogodišnjim poplavama, a nakon što je Evropska unija kroz EU Program za oporavak od poplava finansirala donaciju 660 Windows 8.1 tableta, projektne aktivnost su se nastavile proteklog vikenda u Saobra
ajnoj i elektro školi Doboj gdje su zaposlenici Microsofta radili na nadogradnji školskih kompjutera i instaliranju najnovijeg Windows 10 operativnog sistema.
“Korištenje najnovijeg Windows 10 sistema će partnerskim školama i njihovim nastavnicima i učenicima omogućiti unapređenje njihovih znanja i vještina, a ovu priliku smo iskoristili da im predstavimo najnovije i najbolje karakteristike“, istakao je direktor Microsoft BiH, Omar Krivošija, te podsjetio da su škole u poplavljenim područjima doživjele ozbiljne štete u pogledu infrastrukture, ali i kompletne IT opreme.
“Sada kroz naš zajednički projekat škole ponovo postaju u potpunosti funkcionalne i ponovo služe onima koje najviše volimo, djeci“, rekao je Krivošija te najavio nastavak ovog projekta i u narednim mjesecima.
Naglašavajući kako su prvi kontakti ostvareni u maju ove godine, direktor JU Saobraćajna i elektro škola Doboj, Spasoje Vasiljević, naveo je da će sve projektne aktivnosti umnogome pomoći podizanju kvaliteta nastave.
“Kao obrazovna institucija imamo obavezu da stalno unapređujemo nastavni proces i povećavamo aktivnost učenika u nastavi, a mogućnosti koje nam pruža donirana oprema su upravo takve, te se nadam da će nam znatno olakšati put do postavljenih ciljeva“, rekao je Vasiljević te se koristio prilikom da se zahvali MICROSOFT-u i UNICEF-u na dosadašnjoj saradnji koja je bila izuzetno uspješna.