Postojao je period kada je BMW naplaćivao manje za modele svoje najprodavanije serije 3 s dvoje vrata. Onda je počeo da naplaćuje više, pa je promijenio ime i naplatio još više.
Od 2013. godine to je postao samostalan model (zajedno s kabrioletom, a potom i serijom Gran Coupe) poznat pod nazivom serija 4, koji je zamijenio coupe i kabriolet verzije serije 3.
Zbunjeni ste? Samo zamislite seriju 4 kao seriju 3, ali s manje vrata, ili ako želite coupe; tamo gdje manje zaista znači više.
U slučaju druge generacije serije 4, cjenovna razlika između ovog i ekvivalenta u seriji 3 iznosi 3.000 funti. Da li vrijedi tog novca? Ovisi.
Dugačka vrata
Za početak, to su najduža vrata kod BMW-a. Pristup stražnjem sjedištu je pomalo komplikovan, a tome nimalo ne pridonosi spor električni sistem pomjeranja prednjih sjedišta- Ali, jednom kad uđete imat ćete sasvim komotan prostor.
Prtljažnik od 440 litara je također dovoljno velik, te sa sklopljenim zadnjim sjedištima dovoljno je mjesta i za spavanje.
Igra s prekidačima
Na prednjem dijelu auta postoji dosta zgodnih prilagodbi za prednje sjedište i upravljače. Volan je okrugao, malog promjera i debljih okvira. Kontrolna ploča ostavlja dojam eksplozije u tvornici šetsouglova, dok su kvake na vratima, otvori za ventilaciju i preklopne ploče nakošene, tako da se čini da je dizajnerov kompjuter ostao zaglavljen u italicu.
Ipak, u cjelini, kontrolna ploča zadaje lekciju iz jasnoće i ne odvlači pažnju vozača.
Kontrola iDrive capstan za dodirni zaslon primjer je svoje vrste. Potrebno je nekoliko ključnih poteza da biste postavili koliko intervencija upravljanja želite iz sigurnosnih sistema ili želite li ih ikako, a sistem će zapamtiti komandu.
Na cesti
Ovo će vjerovatno biti najpopularniji model, a nećete se osjećati prevarenima. Iako, malo mu fali do one mitske ‘sve što će vam u autu ikad zatrebati’ titule.
Doseže najvišu brzinu od 149 milja na sat, a treba mu 7,5 sekundi ubrzanja od 0 do 62 milja na sat. Automatski okvir nadoknađuje taj nedostatak, i premda bi vas ručni mjenjač mogao održavati u kontaktu s pogonskim sklopom, ne želite puno više od ovog automatika u smislu pristupa.
Vožnja je prilično gruba pri malim brzinama, posebno sa stražnje strane. Ubrzajte i postat će ugodnija. Ovo auto možete smjestiti tačno tamo gdje želite na cesti, ali isto tako možete uživati vozeći se samo na autocesti. Iako su kočnice jake i papučica se čini progresivnom, postoji mala nedosljednost oko zaustavljanja pri sporijim brzinama
Izgled
BMW-ova opsjednutost prednjom rešetkom doseže vrhunac s ovim modelom. Registarska oznaka razdvaja rešetku tako da smanjuje njezin prednji dio, linija poklopca motora blago se zavija preko i duž njene širine.
Zaključak
Jasno je da ćete se premišljati o izgledu, a svaki automobil koji krene s cijenom ispod 40.000 funti nije jeftino rješenje. Međutim, jako puno toga je odlično u vezi s tim kako je voziti seriju 4, kao i njena kombinacija starih i novih kontrolnih ploča, da je teško ne presuditi kako je to najbolja kombinacija u klasi.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad