Zbog filma "Brzi i žestoki", Dario je postao najbrži racer

Lifestyle 20. jun 201611:13 > 11:35
Anadolija

Vožnjom od koje se ledi krv u žilama Dario Konopek iz Slavonskog Broda stekao je titulu jednog od najbržih "street race" vozača u Evropi.

Svojim Audijem S2 iz 1991. godine kojem je ugradio V6 motor sa 1.300 konjskih snaga upisao se na svjetsku listu “brzih i žestokih”. Premda je mu je brza vožnja u venama, s prometnom policijom nikada nema problema, jer, kako je otkrio za Anadoliju, kada nije na stazi za utrku, prilikom vožnje se drži prometnih znakova.

“Evo kako vozim brzo na utrci, vjerujte mi ja sam u normalnom prometu normalan vozač. Znači ne divljam, cestom ne vozim brzo”, kazao je Konopek za Anadoliju, nakon što je na regionalnom natjecanju Old School Street Race Mostar 2016. na pomoćnoj pisti Zračne luke Mostar postavio novi rekord sa nevjerovatnih 8,9 sekundi na 402 metra. Ostavio je trag na stazi od 400 metara, što je oduzelo dah kako publici tako i svim natjecateljima ovog međunarodnog natjecanja.

Ljubitelji brzine, koji ne propuštaju ovjekovječiti susret s Konopekom i njegovim automobilom, nazivaju ga “čovjekom čeličnog srca”.

“Uopće se ne osjećam nekom zvijezdom. Meni je čak pomalo smiješno kad ljudi traže autogram i slikanje”, ističe Konopek te otkriva kako ga je u svijet brze vožnje 2011. godine odvelo gledanje popularnog filma.

“To je počelo 2001. godine, kad je izašao film ‘Brzi i žestoki’. Tad smo bili mladi. Ekipa i ja smo otišli u kino gledati film. Sve je krenulo od tog filma, brzi auti, utrke ubrzanja i tako smo mi počeli kao klinci, kao ekipa slagati automobile.Tako je krenula ljubav prema tom sportu”, iskreno će Konopek.

Kada je prvi put osjetio miris benzina, adrenalin koji ga je ponio više nije dao stajanja. Utrke su postale njegov životni put kojim vješto piše novu historiju “brzih i žestokih”.

Anadolija
Anadolija
Anadolija
Anadolija
Anadolija
Anadolija
Anadolija
Anadolija

“Od prvog mog automobila pa drugog, trećeg, četvrtog… evo nastao je ovaj automobil. Radi se o starom Audiju iz 1991. godine. Izvadio sam serijski motor, stavio sam trilitreni V6 motor, ogroman turbo, pomoću svojih prijatelja. Uz prijatelje smo sve to poslagali, posložili, izmapirali i evo rezultat je jasan. Automobil je vrhunski složen. Vrhunske su performanse i strašno ide”, rekao je Konopek.

Ponosno je istakao da je nedavno izmjerena snaga automobila od 1.300 konjskih snaga.

Dosta ga ljudi pita kakav je osjećaj voziti takav automobil, ali je rekao da ni on to ne može dočarati.

“Ljudi, ja to vama ne mogu opisati. Nemam drugo sjedalo da mogu nekoga provozati da osjeti na svojoj koži kakvo je to ubrzanje i koja je to G sila”, ispričao je Konopek.

Tokom vožnje fokusiran je na trku, pogled ne skreće sa staze i važno mu je jedino da sigurno završi takmičenje.

On sa svojim automobilom ima posebnu vezu i uvjeren je da s njim bez obzira na moćne reference teško ko može ostvariti rezultate koje on bilježi.

“Ovo je moj automobil i ne može ga svako voziti. Stvarno ga čovjek treba znati u bocu, kad šta i kako. Jedna mala greška koju ja slučajno napravim, sekunda odmah ide gore. Znači treba idealno prebacivati brzine i sve treba pogoditi”, priča Konopek.

Automobil je prije dvije godine dao prijateljima na probnu vožnju. Ubrzo su odustali od vožnje, izašli su iz automobila tresući se.

“Rekli su ‘svaka ti čast kako imaš srce. Kako ti možeš, kako nemaš straha?’. I mene je bilo strah, ali već sam se navikao na njega”, priznaje neustrašivi Konopek za Anadoliju. Sad se, kaže, drži starog pravila da se žena i automobil nikome ne posuđuju.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenihmreža Twitter | Facebook.