Francuski grad Grenoble, u kojem je na vlasti Stranka zelenih, odlučio je sve billboarde u gradu zamijeniti drvećem.
Iz Gradske uprave objavili su da neće obnoviti ugovor sa marketinškom kompanijom JCDecaux čiji su reklamni panoi sveprisutni u francuskim urbanim područjima. Odluka je da se novac koji su zaradili davajući prostor za reklame, a to je 645.000 eura u 2014. godini, ulože u sadnju drveća i pružanja više zelenila stanovnicima.
“Vrijeme je da Grenoble postane kretivniji i zeleniji grad”, kazao je gradonačelnik Eric Piolle, koji je iz Stranke zelenih i koji je još u izbornoj kampanji obećao da će se boriti za uklanjanje oglašavanja na ulicama grada.
Dodao je da želi da Grenoble bude manje agresivan grad i manje stresno mjesto za život.
Kako je saopćeno, do aprila 2014. godine bit će uklonjeno 326 oglasnih ploča i billboarda, dok će neki panoi ostati do 2019. godine, odnosno do potpunog isteka ugovora sa firmom JCDecaux.
Na mjestima gdje us pile ploče i billboardi bit će posađeno drveće.
Direktor marketinga firme JCDecaux Albert Asseras za France24 je istakao da njegova firma ne prodaje samo usluge već ih i pruža te da je žalosno to što Grenoble zatvara svoja vrata kompanijama koje pružaju usluge oglašavanja.