Brade zvanično više nisu u trendu. Ono što je donedavno muškarce činilo kul i postalo sinonim za muškost sada je zastarjelo i nije in.
Sa dolaskom novog pokreta zvanog “yuccie”, što u prevodu znači mladi, urbani i kreativni, polako ali sigurno je došlo do izumiranja hipsterskog plemena. Sada mladi ljudi teže ka sofisticiranijim trendovima. Oni su usvojeni u novu kreativnu klasu i za sebe biraju njegovan i uglađen izgled. Ovo znači da svoje dukserice i karirane košulje ostvaljaju u prošlosti, ozbiljnije shvataju svoje životne odluke, i odriču se buntovničkih brada.
https://www.instagram.com/p/3SgxdpGoWr/
Joel Alexander, model i modni bloger, na Instagramu ima 77.500 followera. On je bio najveći zagovornik dugih brada i veliki broj svojih followera je stekao na račun tog trenda. Međutim, Alexander je odjednom odlučio obrijati svoju bradu. Prema njegovim navodima, “trend dugih brada je završen.” Alexander, koji živi u Brooklyn-u i iza sebe ima modne kampanje za True Religion, Silver Jeans i Alternative Apparel, kaže da je njegova popularnost na društvenim mrežama porasla preko noći nakon što ga je Luke Ditella, kolega po bradi i profesiji podijelio na svom Instagram profilu.
U Novembru 2014. godine, Alexander je shavtio da njegova brada u suštini ne pomaže njegovoj karijeri, već joj šteti. “Moji agenti su mi govorili kako velike modne kuće ne žele da me bukiraju zbog brade. To nije ono što više traže i ja sam shvatio da neću moći dobijati poslove sve dok imam bradu.”
Međutim, mase se nisu slagale sa profesionalcima. Nakon objave prve fotografije obrijanog lica, Alexander je izgubio 8000 svojih followera. Ovaj put kaže da će postupiti na drugačiji način i postepeno kratiti bradu. Uistinu, jako je rijetko danas naći muškarace sa dugim bradama u ozbiljnijim modnim kampanjama i editorijalima.
Prema navodima Jorge Cosana, osnivača muške stranice za online kupovinu Ecole, mi sada živimo u posthipsterskom svijetu koji traži sve brže i jednostavnije metode rada.
“Hipsterski pokret je bio o buntu i rađenju svega što ide protiv korporativne kulture. No sada vidimo pojavu novih generacija koje ne rade u tradicionalnim okruženjima i mogu nositi šta god žele, čak i na posao. Uz porast tehnologije, promijenio se i način kako ljudi žele da izgledaju: čisto, svježe i minimalno. Više nema mjesta za bradu.”
https://www.instagram.com/p/3gsLVxmocX/
Jeff Laub je jedan od osnivača poznatog muškog salona i brijačnice Blind Barber. On kaže da se u zadnje vrijeme muškarci više fokusiraju na svoj izgled. Smatra da otkako je izumro pojam “metrosexualca”, muškarci su postali sigurniji u svoj izgled bez straha da će neko dovesti njihovu muškost u pitanje.
“Mislim da svijet muške njege prolazi kroz renesansu. Istraživali smo i došli do saznanja da se desio veliki porast u interesovanju muškaraca za njegu lica. Jedini put do uspjeha je samopouzdanje. Postoji veliki pokret samounapređenja. Ova generacija je uzbuđena da se brine o sebi.”
Za Alexandera i ostale yuccie-se, to znači biti obrijan.
On se sada upustio i u glumačke vode, a kasting direktori i njegovi agenti su mišljenja da mu brada ne čini nikakvu uslugu ni u ovom poslu. Kaže da su hipsteri u suštini jeftini, a da današnji muškarac treba da predstavlja ono nedostižno i da izgleda skupocjeno.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.