Korona virus je imao dramatičan utjecaj na način na koji ljudi koriste Tinder, rekao je šef Tindera i te bi promjene bi mogle odgovarati planovima koje već ima za razvoj firme.
Stroge mjere socijalne distance i izolacije zbog epidemije korona virusa internetskim aplikacijama za spojeve donose brojne izazove, rekao je izvršni direktor Tindera Elie Seidman.
Korisnici Tindera 29. marta ostvarili su najveći broj posjeta u jednom danu, a u Velikoj Britaniji broj dnevnih razgovora porastao je za 12% između sredine februara i kraja marta, piše BBC.
No, efekti koronakrize na privredu doprinijeli su tome da ljudi imaju manje novca za trošenje, što nije dobra vijest za Tinder koji se, iako besplatan, uvelike oslanja na premium pretplate korisnika.
“Teško je vidjeti brojke nezaposlenosti”, kaže Seidman i dodaje da je jako zabrinut zbog utjecaja pandemije na ekonomiju, naše društvo i utjecaja koji će imati na tako mnogo njihovih članova.
Tinder je preuzet više od 340 miliona puta od njegovog lansiranja 2012. Ali velika većina njegovih prihoda dolazi od samo 6 miliona pretplatnika koji plaćaju uslugu “Tinder Gold”, ili takozvanu zlatnu pretplatu.
Podaci firme pokazuju da nove prijave za premium članstvo dolaze iz mjesta u kojima mjere popuštaju, rekao je Seidman i dodao da će trebati proći neko vrijeme kako bi se vidio potpun utjecaj krize na Tinder.
Također, tek treba vidjeti hoće li popularnost spojeva putem video poziva rasti i nakon što osobni kontakti ponovno budu mogući.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad