Kada bi vaš Facebook profil bio okus, koji bi bio? Kada ste posljedni put rekli nekom "medu" ili ste kritikovali nečiji rad kao kiseo. U realnom svijetu, komuniciramo jedni s drugima, često u smislu ukusa nečega, čak i ako opisujemo nešto što je apstraktno i sasvim bezukusno. Ali šta ako bismo mogli okusiti riječi koje izgovorimo?
Takav način razmišljanja inspirisao je majstore u Talenti Gelato da pokrenu najambiciozniji projekat ikad. Poznati po stvaranju predivnih, ukusnih, ledenih poslastica, uz širok asortiman prirodnih okusa, Talenti Gelato nedavno su osmislili način da naprave potpuno novi Gelato okus baziran na društvenim mrežama ljudi.
To se zove “Flavorize.me” i može transformisati riječi koje koristite na društvenim mrežama u određeni okus. Najbolje od svega, to je šansa da vaša jedinstvena ličnost dobije okus koji je stvaran. Evo na koji način to funkcionira.
Da li ste stvoreni za sladoled?
Postoji mnogo toga što ide u stvaranje ličnog Gelato okusa, i to je više od svih prirodnih okusa. Talenti Gelato tim napravili su selekciju od 10.000 riječi koje se najčešće koriste u engleskom jeziku, grupisali ih u pet kategorija koje naše čulo okusa prepoznaje: slatko, slano, kiselo, gorko i ljuto.
Riječi kao što su “ljubav” i “genijalan” spadaju u kategoriju slatko, dok riječi kao što su “glup” i “mržnja” spadaju u gorku kategoriju. Ipak, to nije dovoljno. Da biste dodali jasnoću u neki okus, bilo je potrebno svih pet kategorija dodati intenzitet.
Npr. ako je riječ “ljubav” najintenzivnija riječ u slatkoj kategoriji, to se onda slaže sa najintenzivnijim slatkim okusom, što je npr. šećer.
Tu se stvari malo zakomplikuju, ali na dobar način. Nakon što pošaljete svoje podatke na društvenoj mreži za evaluaciju, Talenti algoritam će analizirati riječi koje ste najviše koristili na Facebooku, Twitteru i Instagramu, čak i boje vaše Instagram fotografije, stavite ih u indeks okus. Vašoj ličnosti će biti dodijeljen okus prilagođen tome koliko ste slatki, ljuti, gorki ili kiseli.