Kampanja H&M-a podigla prašinu zbog modela s hidžabom

author
N1 Hrvatska
07. okt. 2015. 12:42
>
14:30
adsgdasgdgds
YouTube/screenshot | YouTube/screenshot

H&M je po prvi put u svojoj historiji koristio muslimanku u svojoj promotivnoj kampanji. Djevojka je u reklami nosila hidžab kako bi nagnala kupce da recikliraju svoju odjeću. Ova kampanja pokrenula je debatu o muslimanskoj modi.

Kao što se i očekivalo, video koji je objavljen početkom mjeseca pod nazivom 'Close the Loop', privukao je mnogo pažnje. U njemu dominiraju urbane scene, uređeni modeli raznih nacionalnosti i spolova. Štoviše u njemu je debitirala i jedna muslimanka kao model.

Rođena u Londonu od majke Pakistanke i oca Marokanca, Mariah Idrissi je svoju fotografiju poslala H&M-u.

''Bila je to samo jedna fotografija s kojom nisam planirala ništa veliko'', kazala je za CNN. No čini se da se i modni velikan dobro pripremio za ovaj casting.

''Bila sam iznenađena, znali su tačno kako bih trebala biti odjevena. Znali su da odjeća mora biti široka i da ne smije isticati obline te da ništa ne smije otkrivati. Ponudili su razne kombinacije. Ja sam malo natuknula što bih željela nositi što su oni i poštovali'', dodaje Idrissi.

Neki su ovu njezinu kampanju ocijenili u suprotnosti s tradicionalnim muslimanskim uvjerenjima, ali 23-godišnja manekenka se s tim ne slaže.

''Vidjela sam nekoliko negativnih komentara. U našoj religiji sve što nije zabranjeno je dopušteno, a ovo nigdje nije zabranjeno'', kaže manekenka. ''Dok god sam odjevena po propisima islama, nema problema. Ovo je samo promocija hidžaba i to je dobro''.

H&M ovo nije htio posebno komentirati, ali su putem saopćenja CNN-u kazali da ''ne ohrabruju niti jedan stil života koji je prikazan u promotivnom filmu te da moda nema nikakvih pravila''.

Ova kampanja je možda podigla prašinu, ali ima poslovnog smisla. Muslimani su na odjeću potrošili 266 milijardi dolara u 2013. godini.

Ova kampanja pokazala je da reklame ne moraju biti eksplicitne da bi privukle pažnju javnosti.

Više tema kao što je ova?

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare

Pratite nas na društvenim mrežama