Južna Koreja važi za naciju u Aziji koja konzumira najviše alkohola, a industrija za mamurluke cvjeta u ovoj industrijski razvijenoj zemlji dalekog istoka.
Kompanije koje proizvode lijekove koji otklanjaju bolove koje nanose veće konzumacije alkohola, i kozmetički preparati za prikrivanje efekata duge konzumacije alkohola – godišnje zarade 125 miliona.
Danas su, sudeći pisanju portala Vice.com, otišli nešto dalje, napravivši sladoled koji otklanja mamurluk.
Izvještaji kažu da Gyeondyo sladoled začinjen grejpfrutom i malim količinama orijentalnog soka od grožđica (da, to je puni naziv), koje su aktivni sastojak.
Inače, taj aktivni sastojak se u lijekovima za mamurluke u Koreji koristi od 1600. godine, a od tada se nalazi i u zvaničnim medicinskim knjigama.
The Journal of Neuroscinece otkrio je 2012. godine da ovo stablo grožđice smanjuje nivo intoksikacije, a još je interesantniji sam naziv sladoleda koji liječi mamurluk.
Gyendoyo, kada prevedete sa korejanskog jezika na naše domiclne, znači “drži se”, što najbolje odražava težinu dnevnih poslova ukoliko osoba pati od jakih i intenzivnih mamurluka.
Stanovnici Južne Koreje piju 12.3 litra žestokog pića godišnje, a da im je mamurluk “nacionalni problem”, dokazuje i video spot za pjesmu “Hangover”, kojeg su snimili svjetska senzacija iz ove zemlje PSY i američki reper Snoop Dogg.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.