Suludo bogati Azijci
Ko je Becca Bloom i zašto je postala TikTok senzacija?

Nasmijana, nježna i bezobrazno bogata, Becca Bloom je nova zvijezda TikToka. Ko je, zapravo, djevojka koja svakog dana svojim videima uzburkava algoritam i budi kolektivnu znatiželju o tome kako izgleda život kada imate milijarde?
Zaboravite na vrišteće prikaze bogatstva i logomaniju – Becca Bloom nudi nešto novo: tiho, sofisticirano bogatstvo. Na TikToku, gde je prati više od tri miliona ljudi, ona se ne razmeće, ona jednostavno živi. I to tako da se ne zna da li vam je prijatnije što gledate njene videe ili vas lagano steže u grudima jer znate da nikada nećete jesti salatu iz zlatne činije na terasi u Bel Airu dok vaša mačka pije vodu iz kristalne činije.
Kćerka milijardera, ali sa sopstvenim planom
Rođena kao Rebecca Ma, Becca potiče iz izuzetno imućne kinesko-američke porodice. Njen otac, Simon Ma, i majka Heidi Chou, osnovali su uspješnu softversku kompaniju u Silicijumskoj dolini, a njoj ostavili mnogo više od trust fonda, ostavili su joj stil, stav i nepogrešiv ukus. Odrasla je u Atertonu, jednom od najbogatijih mjesta u Americi, studirala ekonomiju i pravo na prestižnom USC-u i trenutno radi u finansijama u Los Anđelesu. Da, vjerovali ili ne, ona zapravo radi.
Becca ne pokušava da vam bude bliska
U eri kada svi žele da budu "relatable", Becca Bloom otvoreno kaže da to nije. Njeni dani uključuju nošenje Van Cleef & Arpels nakita dok za svoju mačku sprema luksuzno jelo s kavijarom posluženo u zlatnoj činiji, šetnje Rodeo Driveom u Chanel kompletićima, suludo skupe odmore i vjerenički prsten koji više liči na instalaciju nego na nakit. U jednom od svojih viralnih videa, Becca priprema doručak svom psu – japanskom špicu po imenu Poofy, koji uključuje organsku piletinu, batat i kolutove jabuke tanko isječene kao za stilizovanu čajanku. Sve to servira u dizajnerskoj keramičkoj činiji na podmetaču Dior Maison. I to, naravno, uz svježe, jestivo cvijeće, jer pas zaslužuje da jede "ambijentalno".
Jedna od njenih najgledanijih objava uključuje momenat kada objašnjava zašto ne voli da nosi komade s vidljivim logotipima. "Ne kupujem brendove, kupujem mir", kaže dok u jednoj ruci drži minimalističku Celine torbu koja se više ne proizvodi, a u drugoj svjež kokos iz Erewhon marketa. Becca je zen. Sa sve dijamantima. Ali upravo ta otvorenost, odsustvo foliranja i potpuni mir u sopstvenom luksuzu čine je toliko primamljivom.
Becca Bloom je prototip novog luksuza
Njeni snimci nisu glasni, ne dolazi do vas sa energijom influensera koji žive od sponzora. Naprotiv, sve deluje kao ritual: Becca nježno slaže pidžamu iz Hermès kolekcije, pokazuje kako vodi Excel tabelu za poklone koje kupuje prijateljima. Njeno bogatstvo djeluje kao zarađeno, čak i ako je naslijedila dobar start – a to publika zna da cijeni. Becca Bloom je prototip novog luksuza: staloženog, nenametljivog i algoritamski neodoljivog, piše Social club.
╰┈➤ Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android /iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare