Dok se Volkswagen i gotovo pola miliona vlasnika dizelskih automobila bore s odštetom zbog njihovog sistemskog kršenja testova mjerenja zagađenja zraka, u Los Angelesu je sve spremno za ovogodišnji L.A. AutoShow.
Automobili, luksuz i, naravno, hostese. Sve to je već provjereni recept za nadolazeći L.A. Autoshow za koji se očekuje da bi mogao zadovoljilti i one najzahtjevnije kupce. Proizvođači automobila spremni su predstaviti samo najbolje iz svojih fabrika.
“Naši dizanjeri i inženjeri uvijek gledaju korak unaprijed. Pitamo se što možemo više učiniti za proizvod i brend. Osvrnuli smo se oko sebe i uvidjeli da niko više ne radi luksuzne kabrio SUV-ove”, rekao je Joe Eberhardt iz Jaguar Land Rovera.
A upravo je spoj modernog i retro nešto što je inspiriralo i Fiat. Oni će tako posjetiocima predstaviti novi Spider. Ime će nekima možda zazvučati poznato, a to je zato što je inspiriran klasičnim roadsterom iz 60-ih i 70-ih.
“Poseban osjećaj dok vozite takav automobil – to je ono što je važno. To nisu maksimalna brzina ili čista snaga, već ono zbog koje se osjećate kao dobar vozač iako to možda i niste”, tvrdi Olivier Francois iz FIAT-a.
A njemački Porsche predstavit će automobil s duplo jačim turbo agregatom koji povećava konjsku snagu i izvedivost.
“Puno razmišljanja, rada i vremena posvećeno je izradi novog motora koji bi ispunio moderne zahtjeve snage automobila. Još važnije jest zadovoljenje strasti, tako da se prilikom vožnje osjećate kao u našem kultnom 911 modelu”, smatra Calvin Kim iz Porschea.
A kada se ugase svjetla pozornice … Porsche, Audi i Volkswagen bore se s posljedicama emisijskog skandala koji su prouzrokovali tajnom instalacijom softvera i tako lažirali podatke o kontroli ispušnih plinova. Konkretnije, njihovi su dizelski 3.0 litreni motori ispuštali čak 9 puta više štetnog dušikovog oksida nego je dozvoljeno. Priča je sezala sve dublje, kao i broj nezadovoljnih korisnika.
“Razumijem kakav su uticaj naše nedavne objave imale na kupce i trgovce. Tu je riječ o frustraciji, ponekad i ljutnji, ali postoji i podrška naših Volkswagenovih kupaca tako da su mi u potpunosti te reakcije razumljive. Cilj mi je pogurati stvari u pravome smjeru i jamčim vam da činimo se kako bismo ostvarili taj cilj”, ističe Michael Horn iz Volkswagena.
Suočeni sa stotinama tužbi, Volkswagen im se sada izvinjava i nudi poklon bonove u iznosu od 500 američkih dolara i još toliko za popravak vozila. No, hoće li to biti dovoljno da povrate nekadašnji svjetski ugled i povjerenje kupaca?
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.