Poznato je da LinkedIn okuplja sve veći broj profesionalaca iz gotovo svih oblasti poslovanja, kao i onih u potrezi za poslom. Međutim, kako biste zaista proširili svoju mrežu kontaktima koji su vam potrebni za razvoj, trebate da slijedite nekoliko pravila.
Sa 400 miliona korisnika u preko 200 zemalja koliko broji ova mreža, postala je najveća platforma za profesionalno usavršavanje i uvezivanje. Ipak, korisnici se često predstavljaju na pogrešan način i ne koriste sve mogućnosti ove mreže.
Prvenstveno, potrebno je da prestanete da posmatrate LinkedIn kao mjesto gdje ćete isključivo pohraniti svoju biografiju, Potencijalne poslodavce u potrazi za idealnim zaposlenikom često ne interesuje gdje radite ili ste radili godinama unazad. Interesuje ih ono što će im dati do znanja da ste baš vi osoba koja može pristupiti rješavanju njihovih problema.
Predstavite sažetak svega onoga što ste vi i što možete učiniti za nečiji napredak. Poslodavci će željeti da pročitaju o tome ko ste zaista vi i na koji način to mogu benefitovati od angažmana osobe poput vas.
Šta ja radim: Ja pomažem svojoj ciljnoj grupi da postigne svoj cilj tako što im osiguram svoj proizvod ili uslugu. Ističući ovakve stavke istupate od šablonskog predstavljanja i olakšavate pronalazak svom potencijalnom budućem poslodavcu.
Dakle, prilikom sređivanja svog naloga, obratite na pažnju na ono što bi zaista moglo privući nečiju pažnju na vas, šta je to što vas izdvaja i čini posebnima. Posvetite vremena i uberite plodove sa ove korisne i popularne platforme, prenosi MyAlea.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.