U najvećoj društvenoj mreži svijeta odustali su od softverskih robota za brbljanje u korist značajke koja se dosad pokazala vrlo popularnom
Pojedinim korisnicima već je stiglo redizajnirano izdanje Facebookove aplikacije za izravnu razmjenu poruka Messenger, u kojme je povećan naglasak na značajki Stories.
Ta značajka omogućava privremeno dijeljenje fotografija i video zapisa s prijateljima. Nakon 24 sata fotografije i video zapisi bivaju obrisani.
Pokazala se prilično uspješnom na Instagramu (pola milijarde aktivnih korisnika dnevno u siječnju ove godine), a hvata zalet i na samom Facebooku.
Značajka Stories je u Messengeru dobila vlastitu karticu umjesto malog prikaza pri vrhu popisa kontakata na Facebooku.
Iz novog Messengera također je izbačena kartica Discover, u kojoj ste dosad mogli naći na tisuće automatiziranih softverskih robota kojima ste mogli postavljati pitanja o poslovanju, igrati igre i kupovati.
Značajka Stories nije izvorno nastala u Facebooku i Instagramu, već u Snapchatu. U najvećoj društvenoj mreži svijeta očekivali su kako će botovi za brbljanje postati načinom na koji komuniciramo, ali to se nije dogodilo, piše Tportal.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad