Menadžer "Fox in a Box" iz Sarajeva Admir Avdić, govorio je za N1 koliko je pandemija promijenila slobodno vrijeme ljudi, na koji način se danas zabavljaju, da li se sve prebacilo na "online", ali i o novoj igrici koja je u skladu sa riječju "lockdown". Riječju koja je posljednjih mjeseci jedna od najslušanijih.
Epidemija korona virus promijenila je uveliko način rada mnogim kompanijama. Neki, na sreću, imaju tu mogućnost organizovanja rada od kuće. Mnoge su i ekonomski oslabile, a pojedine traže načine kako bi poboljšale svoje poslovanje.
Umjetna inteligencija
“Fox in a Box” je među vodećim svjetskim franšizama timskih igara. U Sarajevu su realtivno novi. Sinonim im je bijeg od stvarnog života. Možda, do pandemije, koja nas je natjerala da prihvatimo i živimo novu normalnost. Danas, prebacili su se na online igranje u skladu sa riječju “lockdown” koju najčešće slušamo posljednjih više od godinu dana.
“Ai Lockdown” je njihova nova virtualna team building avantura u kojoj se može učestvovati online iz svih krajeva svijeta. Igra ja virtualna i namjenjena prvenstveno kao online team building platforma. Za N1 Avdić pojašnjava da je potrebno dobro raspoloženje, tim, računar i internet veza.
“Radnja je smještena u vaše nove uredske prostorije, gdje vas igra vodi kroz razne odsjeke kompanije u pokušaju gašenja umjetne inteligencije koja preuzima kontrolu nad cijelom zgradom. I ovdje je, kao i u našim stvarnim igrama, naglašen prije svega timski rad unutar svakog od timova koji se isprepliće sa različitim individualnim sposobnostima (moć zapažanja, logičkog razmišljanja, kreativnost…), ali bitna je i timska strategija, upravljanje vremenom-brzina odlučivanja i slično”, kaže Avdić.
U razgovoru smo se dotaknuli i borbe sa koronom virus, odnosno, zanimalo nas je, koliko ih je omela u njihovom radu, te kakva je danas, mimo online igranja, posjećenost građana.
“Sve vrijeme smo radili, iako moramo reći da je naše poslovanje snažno pogođeno pandemijom, uostalom kao i kod većine zabavno-rekreativnih djelatnosti. Posjećenost je bila solidna, naravno uz primjenu svih mjera zaštite i dezinfekcije. Ide nam u prilog to sto su naše igre neka vrsta „privatne“ zabave jer nema nikakvog fizičkog kontakta između različitih timova i nema preklapanja termina koji se svakako obavezno moraju unaprijed rezervisati”, ističe naš sugovornik.
Unatoč svemu, kaže, konstantno su ulagali u nove proizvode.
“Čak smo tokom prošle godine izbacili izvrsnu novu igru Coming Home koja ima i svoju portable verziju. Tu igru je, osim standardne verzija u našim prostorijama, moguće naručiti „sa dostavom“ na kućnu adresu ili adresu offica i pogodna je za manje timove”, govori menadžer “Fox in a Boxa”.
Benfit za kompanije
Koliko im je koronavirus promijenila način poslovanja, možda najbolje govori igra “Ai lockdown”, koju smo spomenuli, a koja je bila logičan slijed u pandemiji.
“Da, svakako da jeste neka vrsta našeg odgovora na ovu situaciju. Bilo je jako bitno prilagoditi se, a mi smo se trudili i u tome vidjeli izazov. S obzirom na značajan broj korporativnih klijenata, imali smo obavezu ponuditi im nešto novo i u skladu sa aktualnom situacijom“, naglašava Avdić.
S druge strane, govori naš sugovornik, ovaj koncept ima i neke prednosti u odnosu na klasične, prije svega misli na organizacijsko-logističke resurse koji su minimalni.
“Na primjer, moguće je jednostavnim klikom na link uključiti u ovaj team building event bilo koga iz vaše mail liste, a to je još veći je benefit za kompanije/udruženja koje su dio globalne mreže ili imaju svoje organizacijske dijelove izvan BiH”, kaže nam Avdić, dodajući da su prvi utisci igrača izvrsni.
Napominje da im u svemu ovome mnogo olakšava to što su dio globalne Fox in a Box franšize, jer su u ovom slučaju njihov razvojni tim i svi resursi bili uključeni u izradu “AI Lockdowna”.
Možda vas ove timske avanture prepune uzbuđenja i misterija bar nakratko zabave da zaboravite na svakodnevnicu.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad