Oglas

Korisnici će imati izbor: Meta preuzela obavezu da se uskladi sa zakonom EU

meta facebook 1661165314-2022-07-28T125949Z_279499371_RC2ZKV90ZPPT_RTRMADP_3_META-STOCKS-750x484
REUTERS/Dado Ruvic

Kompanija Meta preuzela je obavezu da korisnicima u Europskoj uniji ponudi izbor u vezi sa personaliziranim oglasima na Facebooku i Instagramu, kako bi se uskladila sa Zakonom o digitalnim tržištima (DMA), saopćila je Europska komisija.

Oglas

Prema navodima Komisije, korisnici u EU će od januara 2026. dobijati novu opciju da biraju između dvije varijante: da pristanu na dijeljenje svih svojih ličnih podataka i time dobijaju potpuno personalizirane oglase ili da dijele manje ličnih podataka, uz iskustvo sa ograničenijim personaliziranim oglašavanjem.

Europska komisija navodi da je ovo prvi put da se ovakav izbor nudi na društvenim mrežama te kompanije.

Komisija je navela da će, nakon što novi model bude uveden, prikupljati povratne informacije i dokaze od Mete te drugih relevantnih aktera o efektima i prihvatanju ovog sistema.

"Korisnici u EU moraju imati pun i efektivan izbor, što je njihovo pravo prema DMA", poručili su iz Europske komisije.

EU Komisija je u aprilu utvrdila da je Meta prekršila zakon i zatražila od kompanije da se uskladi sa prekršenim odredbama.

╰┈➤ Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android /iPhone/iPad

Više tema kao što je ova?

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare

Pratite nas na društvenim mrežama