U današnje vrijeme mas-medija i društvenih mreža komuniciramo više nego ikada, kroz razne kanale komunikacije, sve informacije su nam dostupne, ali se postavlja pitanje koliko je ta komunikacija kvalitetna i koliko smo zaista sposobni da slušamo, čujemo i razumijemo sagovornike sa kojima smo u komunikaciji.
Besplatan seminar BusinessAcademy pod nazivom „Previše komuniciramo, premalo slušamo: Zašto nam jednosmjerna komunikacija šteti?”, koji će se u subotu, 24. aprila, od 10 časova, održati u Sarajevu, baviće se upravo problemima savremene komunikacije.
Broj onih koji će moći uživo da prisustvuju seminaru strogo je ograničen, zato je potrebno da se što prije prijavite putem upitnika i obezbijedite mjesto među odabranima. Svi oni koji ne dobiju priliku da uživo prisustvuju seminaru moći će da ga prate putem Live streama.
Zašto je važno da slušamo i suprotstavljamo mišljenja?
Sposobnost da sa razumijevanjem saslušaš sagovornike i pronikneš u suštinu njihove priče naziva se aktivno slušanje. Aktivno slušanje je ključni element uspješne komunikacije. Na taj način primamo korisne informacije, izbjegavamo nesporazume i konflikte, pokazujemo da nam je stalo do sagovornika, pomažemo osobama sa kojima komuniciramo da jasnije sagledaju problem i, na kraju, izgrađujemo odnos povjerenja. Aktivnim slušanjem izbjegavamo prepreke u komunikaciji i poštujemo tuđa mišljenja, stavove i osjećanja – drugim riječima, poštujemo integritet osobe koju slušamo.
Na ovom seminaru ćemo analizirati koliko često komuniciramo kroz razne kanale komunikacije, koliko malo slušamo drugu stranu i produbljujemo razumijevanje, ali i koliko nam fokusiranje na sopstveno mišljenje i naše istomišljenike zapravo šteti, te kako da sebe oblikujemo i korigujemo na osnovu drugih.
Koliko je kvalitetna komunikacija važan segment svakog poslovnog uspjeha, saznajte učeći na BusinessAcademy
Umijeće komunikacije i razumijevanja pola je puta do uspješnog poslovnog poduhvata. Veoma je važno da se sa javnošću uspješno komunicira, ali i da se kroz marketing kampanje uspostave pravi kanali komunikacije prema ciljnoj grupi. BusinessAcademy svojim polaznicima omogućava najkvalitetniju obuku iz ovih oblasti. Za svega deset mjeseci ovladajte tehnikama najuspješnijih PR menadžera i steknite cijenjene certifikate koji su priznati kako kod nas, tako i u inostranstvu. Program je koncipiran tako da praksi daje prednost u odnosu na teoriju i osposobljava vas da odmah možete primijeniti naučeno u svom poslu.
Vedran Peršić, marketing menadžer Sberbank BH i predavač na BusinessAcademy
Besplatan seminar na temu komuniciranja vodiće iskusni stručnjak i majstor u svom poslu – Vedran Peršić. Iako je studirao sociologiju na Fakultetu političkih nauka Univerziteta u Sarajevu, te bio televizijski novinar, Vedran se pronašao u korporativnim komunikacijama. Od 2001. godine bavi se odnosima s javnošću, marketingom i pitanjima od javnog značaja.
Dugogodišnji je predavač različitih modula iz korporativnih komunikacija.
Držao je trening javnog nastupa i kriznog komuniciranja za službenike ministarstava na nivou BiH, Agencije za prevenciju korupcije i koordinaciju borbe protiv korupcije, Visokog sudskog i tužilačkog vijeća, UNDP-a, te službenike Međureligijskog vijeća u BiH. Bio je gost predavač na postdiplomskom studiju (marketing) na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu. Kao spoljni konsultant učestvovao je u međunarodnim projektima. U Londonskoj školi za odnose s javnošću dobio je posebno priznanje za rezultate ostvarene u obrazovanju polaznika seminara. Zahvaljujući posjetiocima portala „Sarajevo Marketing Summit”, osvojio je titulu „Marketing Superstar 2017”. Udruženje automobilskih novinara BiH je 2009. godine proglasilo Vedrana PR menadžerom godine.
Na poziciji direktora sektora Marketing i komunikacije u Sberbank BH nalazi se od 2013. godine. Prije toga, bio je najodgovornija osoba za korporativne komunikacije svih firmi članica ASA Prevent grupacije punih pet godina, rukovodio pres-službom Međunarodne komisije za nestale osobe (ICMP) tri godine, bio glasnogovornik OHR-a, te šef produkcije UN misije u Bosni i Hercegovini. Po završetku BBC škole televizijskog novinarstva, punih pet godina izvještavao je o političkim, ekonomskim i socijalnim pitanjima iz BiH i svijeta.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!