U okviru dječijeg programa lojalnosti „Zvjerići 2“, Konzum i Mercator su donirali 12.167 KM Udruženju „Srce za djecu oboljelu od raka“. Ova značajna novčana sredstva su prikupljena kroz društveno-odgovorni segment programa, gdje je dio prihoda od svakog prodatog plišanog Zvjerića bio namijenjen donaciji. Program je realizovan u Konzum i Mercator prodajnim objektima u periodu od 26.08. do 03.11.2024. godine.
“Jako nas veseli primijetiti da je Konzumov i Mercatorov dječiji program lojalnosti omiljeni u bh. društvenoj zajednici, te da pored toga ima human karakter. Hvala Konzumu i Mercatoru kao i našim sugrađanima što su nas podržali i kroz ovaj projekat, te omogućili da na ovaj način obezbijedimo dio sredstava za naš program psihosocijalne podrške za djecu i roditelje” – izjavio je Fikret Kubat, predsjednik Udruženja “Srce za djecu oboljelu od raka”.
Već šestu godinu zaredom, u Konzum i Mercator prodajnim objektima se uspješno realizuje ovakav vid programa lojalnosti, koji je postao njihov zaštitni znak. Potražnja za plišancima neprestano raste, a ove godine prodato je više od 120.000 plišanih igračaka.
„Izuzetno smo sretni što svake godine uspijevamo osigurati značajnu podršku mališanima u njihovoj borbi za ozdravljenje. Udruženje „Srce za djecu oboljelu od raka“ je naš dugogodišnji partner u društveno-odgovornim projektima i uvijek ćemo biti tu da im pomognemo u skladu sa našim mogućnostima. Naša posjeta Roditeljskoj kući bila je prilika da mališanima unesemo malo radosti u svakodnevnicu. Posebnu zahvalnost upućujemo svim našim kupcima, koji su kroz podršku ovom programu omogućili da zajednički doprinesemo radu Udruženja i njihovoj plemenitoj misiji“ – izjavio je Haris Arnautović, rukovoditelj Službe marketinga kompanije Konzum, koja upravlja brendovima Konzum i Mercator na tržištu BiH.
U drugoj sezoni programa „Zvjerići 2“, djeca su uživala u plišanim igračkama koje predstavljaju životinje iz naših rijeka, šuma i jezera. Projekat je bio osmišljen tako da kroz igru i zabavu podstakne svijest o važnosti boravka na otvorenom, uz dodatno upoznavanje mališana s lokalnim životinjskim vrstama.
Podsjećamo, kroz prethodne programe lojalnosti „Zvjerići 1“, „Zdravoljupci 1 i 2“, „Morsovci“ i „Zumići“, donirana su značajna sredstva za pomoć oboljelim mališanima. Društveno-odgovorno poslovanje s posebnim fokusom na djecu jedan je od ključnih prioriteta Konzuma i Mercatora, te će se ove aktivnosti nastaviti i u budućnosti.
O Konzumu:
Kompanija Konzum d.o.o. Sarajevo, članica Fortenova grupe, zapošljava više od 3.200 zaposlenika te upravlja brendovima Konzum i Mercator na tržištu Bosne i Hercegovine. Sa gotovo 250 prodajnih objekata raspoređenih na najatraktivnijim lokacijama širom BiH, kompanija Konzum d.o.o. Sarajevo sa svojim brendovima Konzum i Mercator, predstavlja najširu mrežu multiformat prodajnih objekata u Bosni i Hercegovini koja kontinuirano postavlja standarde kvalitete i profesionalnosti. Dnevno više od 160.000 kupaca posjeti prodajne objekte Konzuma i Mercatora u BiH. Dugoročno opredjeljenje kompanije je da bude poželjan poslodavac za zaposlenike, pouzdan partner za poslovne subjekte i društveno odgovorna kompanija koja doprinosi zajednici u kojoj posluje. Kompanija zapošljava kvalitetan i stručan kadar koji na najbolji način svakodnevno pruža kvalitetnu uslugu kupcima, te osluškujući njihove potrebe, timskim radom i pozitivnom atmosferom stvara što ugodnije iskustvo kupovine.
O Fortenova grupi:
U ključnim djelatnostima maloprodaje, proizvodnje pića, jestivih ulja, svježeg mesa i mesnih prerađevina, mlijeka i mliječnih proizvoda, Fortenova grupa posluje na pet tržišta regije s obuhvatom od 17 miliona stanovnika. Fortenova grupa ima više od 2.600 maloprodajnih mjesta i distribucijskih centara, 29 proizvodnih pogona, više od 4.000 proizvoda i više od 100 brendova od kojih su mnogi lideri na svom i regionalnom tržištu i prvi izbor potrošaca, najbolje govore o snazi i utjecaju koji Fortenova grupa ima na privredu država u kojima posluje. Kroz izvoz, prehrambeni proizvodi Fortenova grupe stižu na tržišta više od 40 zemalja svijeta. S više od 45.000 zaposlenih Fortenova grupa je među najvećim i među najpoželjnijim privatnim poslodavcima u regiji, koja njeguje vrijednosti izvrsnosti, odgovornosti i poštenja, saradnje te inovativnosti i održivog poslovanja.
╰┈➤ Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad, pridružite nam se i na WhatsApp kanalu klikom ovdje
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!