Ukoliko i vi želite dati podršku osobam s Down sindromom, onda su "Savršene čarape" pravi izbor, iste možete pronaći u marketima Amko komerca.
Amko komerc nastavlja sa kampanjom “Podijeli ljubav”, koja ima za cilj razbijanje predrasuda, podizanje svijesti o potrebam različitih kategorija našeg društva i prije svega humanitarnu komponentu kojom će pomoći rad različitih udruženja i ustanova. U susret obilježavanju dana osoba sa Down sindromom, kampanju su usmjerili upravo na podizanje svijesti o Downovom sindromu.
Svjetski dan osoba s Downovim sindromom obilježava se svake godine 21. marta, a svi im simbolično možemo dati podršku noseći tog dana rasparene, šarene čarape. Njihova rasparenost simbolizira različitost i jedinstvenost.
Od 18. marta u Amko marketima potražite vaše “Savršene čarape” i dajte svoj doprinos unapređenju uvažavanja različitosti u društvu. Kupovinom ovih “Savršenih čarapa” u vašem najbližem marketu Amko, svoj novac donirate za podršku rada Udruženja “Budi mi drug” Ilijaš.
“Pozivamo vas da svi zajedno, na ovaj simboličan, ali i na sve druge načine, doprinesemo razbijanju predrasuda i podizanju svijesti o potrebama osoba s Down sindromom. ‘Koga briga’, ‘Tvoja briga’, ‘Savršeni na drugačiji način’, ‘Različiti’, ‘Šta je zaista važno’ – poruke su naših ‘Savršenih čarapa’. Podijelimo ljubav zajedno, obucite šarene čarape kako bi simbolizirali različitosti, koje su baš kao i čarape, prepune šarenila i boja. U izradu ovih čarapa utkano je mnogo emocija, pažnje i želje da svijetu pošaljemo snažne poruke. Stoga, ako već niste, obujte različite čarape i postanite dio #podijeliljubav kampanje koja osobama s Downovim sindromom pokazuje da nisu sami”, kazala je Minela Durmo, direktorica marketinga Amko komerca.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!