Hrvatska je raspisala javni natječaj za vizualni identitet, PR usluge, hemijske olovke, kišobrane... A, kako se navodi, u svrhu promocije projekata obnove nakon potresa, koji se financiraju iz EU fondova.
Središnji državni ured za obnovu i stambeno zbrinjavanje Republike Hrvatske raspisao je javni natječaj za usluge promidžbe i vidljivosti projekata “Obnove obiteljskih kuća u vlasništvu RH” i “Uklanjanje i izgradnja zamjenskih stambenih jedinica u vlasništvu RH, na potresom pogođenim područjima”, u procijenjenoj vrijednosti od 2.160.000 kuna bez PDV-a.
Između ostalog nabavljaju po 500 hemijskih olovki i blokova za pisanje, 250 platnenih vrećica, po 200 USB-ova i kišobrana s dotiskom i 100 višekratnih sklopivih kabanica.
Cilj im je promidžba projekata i “informiranje ciljnih javnosti s ciljem jačanja vidljivosti”.
Aktivnosti informiranja javnosti i vidljivosti projekta obvezni su elementi svakog projekta koji se financira sredstvima EU fondova.
Kako navode, svrha tih aktivnosti je: prezentirati projekt, projektnu ideju, ciljeve i rezultate, podizanje svijesti javnosti, medija i dionika o ulozi Europske unije te objava činjenice da EU sufinancira projekt te podijeliti stečena znanja i iskustva.
Što sve Središnji državni ured za obnovu i stambeno zbrinjavanje nabavlja pogledajte u troškovniku:
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare