Nakon informacija koje su svojim korisnicima plasirali iz A1, a nakon što je N1 objavio kako taj operater od 29. ožujka više neće nuditi kanale N1 i Sport Klub, priopćenjem se oglasila United Media.
“Operater A1, zbog nezadovoljstva hrvatske javnosti nakon informacije da planiraju isključiti iz ponude televizije N1 i Sport Klub, započeo je kampanju obmanjivanja građana. Naime, A1 neistinitim informacijama pokušava uvjeriti svoje korisnike da bi oni plaćali veću cijenu usluga u slučaju nastavka distribucije kanala United Medie (UM).
Neshvatljivo je da A1 vrijeđa inteligenciju vlastitih korisnika, jer je United Media javno objasnila da je tom operateru dostavljena ponuda koja je predviđala nastavak suradnje pod istim uvjetima i po istoj cijeni kao i svih prethodnih godina. Distribucija kanala N1 i Sportklub, dakle, ne bi po toj logici mogla koštati nijednu kunu više nikoga tko je korisnik A1.
Ponudili smo javno objaviti i cijelu dokumentaciju pregovora, jer je bilo jasno da A1 pregovara, ali se ne želi dogovoriti.
Nakon što su odbili istu cijenu za 15 kanala United Media, tražeći da se njen iznos umanji za više nego duplo, A1 je zatražio ponudu za distribuciju samo tri kanala. Za tu ponudu su naveli da je neodgovarajuća i odlučili isključiti sve kanale. Pravila tržišnog poslovanja su takva da, kada se prodaje cijeli paket, kupac ga dobije po povoljnijim cijenama nego pojedinačni proizvod. Tako funkcionira svako tržište, a selektivne informacije nisu puna istina.
Činjenica je da, bar što se tiče ponude koju su dobili od nas, A1 nije imao niti jedan jedini razlog donijeti odluku koju je donio i isključiti N1 i SK. Sada kad javnost traži objašnjenje zašto neće moći pratiti vrhunski sport i gledati informativni program na N1, dužni su odgovoriti, ali istinom, a ne prebacivanjem odgovornosti na nas.
Trenutno se vode i pregovori o nastavku suradnje i s Hrvatskim Telekomom, kojima smo, također, dali iste uvjete i istu cijenu koju su imali godinama unazad. I taj operater je na naše iznenađenje odgovorio da je ponuda „neodgovarajuća“, pa nije izvjesno hoće li i oni zadržati UM kanale u ponudi.
S ozbirom da je N1 najgledaniji informativni kablovski kanal, a da je Sportklub u odnosu na prošlu godinu pojačao programsku ponudu prijenosima Formule 1 i Bundeslige, ostaje nejasno temeljem kojih parametara bi i jedan i drugi operater pokušali primorati UM da enormno spusti cijenu. Svi najekskluzivniji prijenosi utakmica od Premier lige do Formule 1 spadaju u najskuplja TV prava i kako ni nama cijena nije spuštena, nije moguće ni da to učinimo mi.
Sve ovo je dobro poznato operatorima u Hrvatskoj. Želimo vjerovati da ne postoji neki kartelski dogovor oko pritisaka na UM, jer je u prošlosti bilo slučajeva istiskivanja s tržišta poput Discovery i Eurosport kanala. Pokazalo se tada da, kad se ta dva operatora u Hrvatskoj dogovore o zajedničkom tretmanu nekih pružatelja usluga, prestaje opcija za rad i djelovanje.
Želimo obavijestiti građane Hrvatske da, uvjereni u kvalitetu programa koje nudimo po istim cijenama već godinama, nećemo popustiti pod pokušajima našeg istiskivanja s tržišta. Uvjereni u njihovu nespornu podršku koju nam pokazuju svakodnevno, prije svega gledanjem naših kanala.”
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!