Američki reper Jay Z predstavio je u New Yorku novi streaming servis "Tidal” koji će većim dijelom biti u vlasništvu muzičkih umjetnika.
Muzički servis "Tidal", koji je Jay Z nedavno kupio za 56 miliona dolara, imaće veliku konkurenciju, među kojima su "Spotify", "Deezer" i "Google Play".
Pored standardne mjesečne pretplate od 9,99 dolara, "Tidal" će u ponudi imati i zvuk visokog kvaliteta (high-fidelity) za 19,99 dolara mjesečno.
Pjevačica Alicia Keys je, obraćajući se u ime muzičara, izrazila nadu da će "Tisal" promijeniti kurs muzičke historije, prenijeli su svjetski mediji. Njihova misija prevazilazi trgovinu i tehnologiju, rekla je Alicia Keys i dodala da im je namjera da očuvaju važnost muzike u svojim životima.
Muzičari će kao suvlasnici imati finansijske koristi od novog servisa, ali mnogo je veća simbolična važnost novog koncepta u poslu u kojem umjetnici nemaju mnogo uticaja na način na koji se njihov rad distribuira i koristi.
Dio strategije Jay Z-ja jeste i da muzičari na "Tidelu" emituju svoje nove pjesme nedjelju dana prije drugih servisa, čime će dobiti na ekskluzivnosti.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare
NAJČITANIJE
Oglas
Oglas
Najnovije
Oglas
Oglas