Modni brend Gucci je lansirao haljinu za muškarce sa satenskom trakom i kragnicom. Ideja im je bila da se prekine sa toksičnim stereotipima koji oblikuju muški rodni identitet.
Ideja o fluidnosti i rušenju stereotipa na ovaj način je odlična. Problem ove kreacije je što košta basnoslovno, a nije lijepa kao neki drugi Gucci komadi iz nove kolekcije, piše nova.rs. Da li biste je vi obukli?
Dugačka narandžasta košulja s Petar Pan kragnicom je tako iz više razloga postala broj jedan tema na društvenim mrežama.
Košulja-haljina je inspirisana “grunge” stilom iz devedesetih, cijena joj je 2.600 dolara a oko struka ima i satensku traku koja se vezuje u mašnu.
Ista haljina se može kupiti i u cvijetnom dezenu i u toj varijanti je malo jeftinija.
Haljina za muškarce se pojavila nekoliko nedjelja pošto je Gucci izbacio farmerke sa flekama od trave koje su izazvale velike polemike.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad